gisternacht om 4 uur opgehaald met ambulance ivm met benauwdheid en pijn op de borst, plots. Dachten aan longembolie. Snel naar het ziekenhuis. Volgende ochtend half 10 naar huis met prednison, dachten aan aanval van bronchitis. Nu stokt mijn adem soms, pijn tussen de Ribben en duizelig, weg draaiende ogen. Zit j hier thuis, moet ik het vertrouwen of weer terug gaan?
Bellen en vragen, eerlijk gezegd zou ik er niet eens heen rijden als ik jou was, tenzij je iemand hebt die je kan brengen. In ieder geval niet zelf in je eentje erheen gaan als je je zo beroerd voelt.
Idd je huisarts bellen en misschien ook iemand (familie of vrienden) die naar je toe kan komen, ivm de zorg van je kindje.
We hebben de spoedeisende hulp weer gebeld, na het openen van dig forum. We moesten het in de gaten houden, kon een soort shock zijn door dat ik volgens hun een aanval had. Ik val nu soms zo af en toe weg en barstende hoofdpijn. We moesten het 2 dagen aankijken, nu zijn we een dag verder en is nog niet beter. zit zo te twijfelen om straks weer te bellen. Straks word ik gelijk opgehaald en lig ik daar in het ziekenhuis. Ben meer bang voor het idee dat ze me een zeur zak vinden en dat ik daar misschien voor niks lig en dat Ze niks kunnen vinden.
We proberen ook zwanger te raken en rond de tijd dat er een innesteling kon zijn 3 dagen gebloed en veel buikpijn gehad, ben ook zo bAng dat het daar aan kan liggen en dat ik dat misschien had moeten vermelden.
Ik herken dit totaal niet als zwangerschapssymptomen mocht je daar op hopen.... Vind het nogal eng klinken en zou toch weer contact opnemen met de spoedeisende hulp of huisarts.
Dan ben je maar een zeur hoor. Je hebt maar 1 lichaam en daar moet je zuinig op zijn. Als je het niet vertrouwd gewoon nogmaals bellen.