Ik mag zo langs, ze gaan haar een beetje toonbaar maken, desnoods kijken ze zelf om te vergelijken met de foto. Krijg geen hap door mijn keel! Wat kan een beestje veel voor je betekenen zeg... En dan nog beslissen, wat er mee te doen. Ik wil haar daar niet achter laten, want dan gaat ze naar destructie en aangezien ik een filmpje heb gezien waarbij een paard in 1,5 minuut (!) tot stukjes word verwerkt, wil ik dat beeld niet op mijn netvlies met mijn katje..
He nee gedver, daar zou ik ook niet tegenkunnen. Misschien meenemen en in je tuin een mooi plekje geven. Er vanuit gaand dat ze het is.....
Sterkte zeg. Ik ben ook al sinds half juli mijn kat kwijt, snap dus je gevoel. Ik ben ook bang voor zon telefoontje, maar aan de andere kant wil ik ook zo graag van die onzekerheid af
Kun je haar niet laten cremeren? Geloof niet dat dat heel veel kost maar ik zou het wel doen. Dan kun je haar zelf een plekje geven. Heel veel sterkte, wat een naar iets..
Cremeren is een hele mooie oplossing, dit hebben wij ook gedaan met mijn kat. Het was toen ongeveer net zo duur dan dat we haar naar de dierenarts zouden brengen. Cremeren + een urn was dacht ik nog geen 100,-.
Het is ze. Eindelijk komt er een eind aan die onzekerheid, maar wat doet dit zeer zeg Ik mag mezelf niet de schuld geven maar dat doe je onbewust toch. Het is een harde klap geweest, ze was op slag dood maar haar kopje was niet meer herkenbaar. Toch goed dat ik regelmatig op Amivedi keek. We gaan zo naar het dierencrematorium, We mochten haar eigenlijk bij mijn schoonouders in de tuin begraven maar ik wil haar thuis hebben, waar ze hoort en waar ze de afgelopen weken al enorm gemist werd...
Aaahhh wat akelig, maar gelukkig is ze wel weer thuis bij degene die van haar houden. Heel veel sterkte voor jou en je familie!!
Ooh wat erg Heel veel sterkte, lijkt me verschrikkelijk! Ik heb ook een katertje, ben ook altijd bang als ik bewoners (aso's) van verderop in de straat kei hard voorbij zie rijden hier. Moet er niet aan denken!