Pijn in me benen en nu blauwe aders

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 7 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ik heb nu al ruim 8 maanden lang elke dag pijn aan me benen maar kon niks zien aan mijn benen.

Tot vandaag nu komen er hele blauwe aders en worden er steeds meer en pijn dat me benen weer doen ik heb een foto van proberen te maken maar krijg niet goed in beeld dus hoop dat jullie het kunnen zien.

Wat heb ik ?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,5 KB
      Weergaven:
      4
  2. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Even langs de huisarts?

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

opkomende spataderen?

4. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Misschien krijg je spataderen? Ik heb ook een tijdje last van mijn scheenbeen gehad en daar begon een ader op te komen. Deze heb ik toen verwijderd en toen was de pijn ook weg.

5. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ik denk ook aan spataderen. Pijnlijke en/of vermoeide benen passen daar bij als symptoom.
    Maar ik ben natuurlijk geen arts, dus als je het niet vertrouwd idd misschien even langs de h.a. t.z.t.?

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Spataderen idd. Als ze er eenmaal zitten gaan ze niet meer zelf weg. Als je er veel last van hebt evebtueel laten weghalen

7. Sleepless

Sleepless Bekend lid

1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Mijn vriendin heeft toevallig laatste maanden veel last van haar benen. Ze blijkt het aan haar schildklier te hebben, die is overactief. Is niet direct een symptoom maar de goeie arts heeft het gelukkig toch gecheckt. Maar als je ook blauwe aders krijgt, zou het iddnspataders kunnen zijn...

Deel Deze Pagina