He hallo, Iemand ervaring met stuntelig zijn bij zwangerschap? Ik laat alles vallen, ben met de dagen in de war en het wil allemaal niet zo als het moet... Ook wil ik de ene keer wel in huilen uitbarsten en de andere keer ben ik zwaar geirriteerd terwijl ik helemaal niet zo in elkaar zit :S xxx
Ja hoor, heel herkenbaar! Ik had zelfs nieuwe bewoording voor dingen! Zoals de kofferbak een laadklep noemen...Overigens nooit meer goedgekomen . Haha, nee hoor...Het is heel normaal hoor dat je wat onhandiger bent en vooral dat je daar overstuur van kunt worden!
ja hoor...heel herkenbaar ik heb van die dagen dat alles wat ik ook maar in de koelkast terug wil zetten eerst op de grond beland....niet zo fijn met de melk, al is de kat dan wel weer erg blij hahahaha
Hihi gelukkig maar dan ben ik niet gek aan het worden, dacht dat het vandaag dinsdag was hahaha nu vergist met me school, dus lekker vandaag vrij
Heeeeel herkenbaar! Mn meissie is ondertussen bijna 5 maanden en het is nog steeds niet helemaal over. Voel ze soms zo ontzettend stom!