facebook

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel86, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Er is al eens eerder volgens mijn zo'n topic geweest, maar dan over foto's plaatsen ja of nee.

Ik krijg nu vage berichten van Engelse/Amerikaanse oudere mannen: I would be happy to have you in my life, I was searching through facebook..... etc

Ik heb OPENBAAR ZOEKEN uitstaan! Hoe kan zo'n kerel naar mij berichten sturen ??
    Ik ben van de week ook nog uitgescholden voor vieze dikke pad, omdat ik had gereageerd op een taalfout (is een ander topic, heb ook netjes mijn excuses aangeboden maar ja.. blijkbaar niet aangekomen!)

Hoe kan dit ?? Denk er serieus over na om te stoppen met facebook, ik heb nl geen zin in vieze berichten van ouwe kerels. Ik heb strikt alles afgeschermd.

Ik speel meestal spellen en ben aan het neuzen tussen de berichten van m'n vrienden, kijken of hun nog iets te doen hebben. Ik heb geen compleet (zaken)netwerk of wat dan ook. Gewoon voor de lol.

Hoe kan dit ?? Iemand enig idee??

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik kreeg ook zo'n bericht maar dan afkomstig van een vrouw bedoeld voor een man.

Ook hier de zoekfunctie uitstaan..

3. kwebbel86

Die kerel hoopt ook dat God hem een vrouw geeft en een moeder voor z'n dochter. Nou keep searching zou ik denken....

Dat ik uitgescholden werd was weliswaar mijn eigen schuld maar alleen m'n vrienden kunnen mij een bericht sturen. Dus een onbekende niet. Is toch raar??

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Prive berichten kan je geloof ik gewoon naar iedereen sturen..
    Heb er zelf niet echt problemen mee enige wat ze zien is je profielfoto verder niks.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bij je privacyinstellingen kun je aangeven wie je privéberichten kunnen sturen, die kun je ipv openbaar ook op vrienden of vrienden van vrienden zetten.

6. kwebbel86

Ik heb alles op vrienden staan... :(

7. Cham

Cham Lid

11 jul 2013
    17
    0
    0
    Facebook is niet altijd even eerlijk als het om privacy gaat. Zo was er een periode terug ook dat je priveberichten in een keer gepubliceerd waren op je pagina. Ik heb niet zo heel veel vertrouwen meer in Facebook eigenlijk. Ze veranderen ook regelmatig weer de regels.

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik begin Facebook tegenwoordig ook knetter irritant te vinden. Elke dwarsliggende scheet word er op gezet, en je dénkt dat alles privé staat maar de hele wereld kan het zien.

Deel Deze Pagina