orginele manier om te vertellen " wij zijn zwanger?&amp

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door misslizzy, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Hoi
    Helaas is het nog niet zover en ben ik nog niet zwanger maarrrr ik dacht stel dat het zover is hoe vertel je dit aan je familie en vrienden?
    Wie heeft er orginele ideeen?
    Ben al een beetje aan het denken en kwam tot nu toe alleen op boekjes kaartjes mokken en sokjes als hint maar welke tips hebben jullie?
    Ben nieuwsgierig dus denken jullie mee?
    Liefs :D ;)

*Edit moderator: topic verplaatst*

2. Li manu

Li manu Lid

30 sep 2008
    92
    0
    0
    een vriendin van me die had een shirt laten met op de achterkant "" ik ben zwanger "" en die heeft ze aan gedaan toen ze op visitie ging bij haar broer .
    Best leuk bedacht haha

3. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Breipennen geven aan je moeder? (om als oma babysokjes te breien)

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb mijn ouders een fotolijstje gegeven met een gedichtje erin waaruit blijkt dat ze opa en oma worden.
    En de schoonouders hebben we een taart gegeven, en daar stond op: jullie worden opa & oma.

5. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    dit kun je beter onder ''zwanger'' vragen denk ik.

suc6! :D

6. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    ooo kijk dat zijn al leuke tips meiden. Top
    Mijn broer had het heel top gedaan tijdens de kerst met voor iedereen een pakje onder de boom met babysokjes dus tja dan kan ik als zus natuurlijk niet achter blijven als het strakjes eens zover is om het goede nieuws tebrengen.
    Kom maar op met de orginele tips! x

7. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Mijn schoonzusje had de positieve zwangerschapstest ingepakt en 'cadeau' gegeven aan mijn ouders. Mijn moeder zei: 'Goh, wat een rare pen' ;) Maar toen iedereen heel hard moest lachen snapte ze dat ze iets niet helemaal doorhad :) en ja, toen moest iedereen huilen want we waren heeeeeeeeeeeel erg blij!

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij hebben de eerste echo op een taart laten drukken en toen op de koffie gegaan

en bij andere hebben we en bouwtekening van een hobbelharley gegeven en oma een slabbetje. en onder genot van koffie met tompoucen met muisjes erop.

vind dat met fotolijstje ook erg leuk. en onder de kerstboom zat ik ook al vanalles voor te verziinen bijv met kerstdiner dan bij het toetjes muisjes erover doen ofzo iets.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Huur een zweefvliegtuig met zon grote sliert erachter en laat het daarop zetten.

Dat is pas origineel.

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Ik heb zelf een ehbo pakket gemaakt (eerste hulp bij oppassen) met daarin dingen als een fles een spuugdsoekje een rompertje ed, en dan een lijstje met het bekende gedichtje :je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien ,in juni wordt ik geboren mag ik in dit lijstje dan misschien?

beide oma's vonden het leuk.... En de rest van de familie vertellen we het als de eerste echo goed is dan gaan we op visite en zetten we de echo in een lijste in de woonkomen en dan horen we t wel als de hint gesnapt word:D

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

ik heb een grote doos vol babyspullen gestopt (leuk ingepakt) met een gedichtje erbij en toen aan mijn ouders gegeven. Tranen gegarandeert :D

12. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hallo eerst proficiat maar ik had rompers en dan met roze en blauwe stift hoera jullie worden oma en opa succes

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik had ook mijn test ingepakt in een doosje en met cadeaupapier erom enzo. Dit hebben we aan mijn schoonouders gegeven. Voor mijn moeder had ik een hele mooie kaart gekocht en een gedichtje ingeschreven. Toen ze hier op visite kwam heb ik haar die kaart gegeven. Nou tranen met tuiten en steeds, is het echt waar? Hahahaha

14. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Wij hadden 2 zwangerschapstesten in het Chanel doosje van mijn zonnebril gedaan en tegen (schoon)ouders gezegd dat ik mijn man een mooie zonnebril kado had gegeven. Na openmaken waren de reacties geweldig !

15. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ik had voor beide opa's en oma's een boekje gekocht en ingepakt. Het was een klein boekje waarop stond "Voor de allerliefste oma" en zo ook dus voor opa.
    Die gaven we en het was meteen geslaagd!
    Boekjes heb ik bij de Expo gekocht

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    :) :) :)

Wij hebben beide opa's en oma's een kaart gegeven met op de voorkant 'een kleinkind'.

17. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Wij hebben mijn ouders laarsjes gegeven met daarin een slabbetje, sokjes, luiers enz. Zij komen altijd onze hond ophalen om hem mee te nemen naar het bos, straks kunnen ze dan ook meteen hun kleinkind meenemen.

Voor ijn schoonouders heb ik een logeertasje gemaakt met verschillende dingen erin.

Ik heb de foto's hiervan in mijn album staan.

18. Niet meer actief

Wij hebben voor de opa's en oma's bekers gekocht met daarop "Voor de liefste opa/oma". Vervolgens hebben we ze allemaal uitgenodigd op de koffie. Ze vonden het allemaal geweldig, en de kopjes gingen mee naar huis natuurlijk!

Voor mijn zwager hadden we een t-shirt gekocht. Zijn naam is Willem, dus we hebben eentje besteld op de site van dé "ome Willem"! We konden het gewoon niet laten... gelukkig vond ie het errug leuk!

19. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ik heb een aantal foto's af laten drukken(van mjin zoontje) incl de foto van de positieve test. toen de foto's aan mijn zus laten zien en daar zat ineens de test tussen .. ze was erg verrast

Deel Deze Pagina