Symptomen eerste maand

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cecile1, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb een paar vraagjes..... hoop dat jullie me kunnen helpen!
    Ik ben de laatste maanden niet echt regelmatig ongesteld geweest. De laatste 4 x elke maand een dag eerder. Nu moet ik volgende week (ergens tussen dinsdag en donderdag) ongesteld worden. Gister had ik ineens een licht bloedverlies. Echt maar heel even, een beetje en de rest van de dag en tot nu toe niet meer. Ik las op internet dat dat ook een innestelbloeding kan zijn. Verder heb ik nu last van lichte steken in mijn onderbuik. Die heb ik normaal nooit voordat ik ongesteld moet worden. Mijn huid is ook ineens wat vetter. Geen last van pijnlijke of gespannen borsten.

Heeft iemand enig idee of dit een beginnende zwangerschap kan zijn?

Ik hoor het graag!

Gr. Nathalie

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Hey Nathalie,
    Ja het zou heel goed een beginnende zwangerschap kunnen zijn, maar zeker weten doe je het pas als je hebt getest..

3. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Thanks R1ilana,

Ik wacht het nog maar even af.... ben benieuwd!

Gr. Nathalie

4. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Gewoon testen
    Dan zie je het wel.
    Het kan ook duiden op je ongesteldheid.

Succes.

5. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik zal een test doen. Ik heb er nog een liggen van Clear Blue, maar dat kan pas op de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden toch? Heb niet zoveel ervaring met testen:)! Ik weet alleen niet welke dag ik nu ongesteld moet worden, dat kan ma-di-wo of do zijn.... handig!
    Verder vind ik het wel raar dan dat ik eenmalig een mini bloeding heb gehad... ik heb dit in die 14 jaar nog nooit gehad.

Ik weet nu ook niet precies hoe ik kan uitrekenen wanneer mijn eisprong is:(, dat is wel jammer!

Gr, Nathalie

Deel Deze Pagina