Dat is pech...Auto weg!!

Discussie in 'De lounge' gestart door MaaikeS, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikeS

    MaaikeS Fanatiek lid

    16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Gisteren was manlief klaar met bellen, dus die belde mij op of ik toevallig de auto opgehaald had om de stad in te gaan of boodschappen te doen....ik zo ik weet van niks...nou auto gestolen :$:( op een zeer mooie zonnige dag op een boulevard in Vlissingen bij de werkgever voor de deur...een vrij dure auto met zwaar alarm...in het niks verdwenen en niemand heeft iets gezien of gehoord.

    De politie gebelt, zeggen ze ja we zetten de auto wel als gestolen, maar je moet morgen maar aangifte komen doen op het bureau van de plaats waar de auto gestolen is....oke zonder auto ;)

    Verzekering op de hoogte gesteld enz, had manlief ondertussen de tip gehad van als er een ongeluk is gebeurt worden auto´s afgesleept naar een bergings bedrijf....manlief direct contact op genomen...en ja hoor auto was smiddags binnen gebracht :(:x

    Maar het was natuurlijk al na 18.00 dus die man van dat bedrijf had de telefoon doorgeschakeld staan naar huis, en kon niks zeggen over de staat van de auto wat ermee gebeurd was waar hij gevonden was enz enz enz....

    Aan de ene kant ben ik blij dat hij terecht is, maar het doet me ook verdriet dat mensen niet van andermans spullen kunnen blijven, hoop zo dat de schade beperkt is, heb er zo goed als geen oog van dicht gedaan.

    Manlief heeft gelukkig zijn vader zo gek gekregen dat hij hem vandaag naar zn werk brengt en ophaalt, mn schoonvader stond hier dus om 5.15 al :)

    En nu maar gaan wachten op het verlossende telefoontje van het bergings bedrijf, en straks de politie nog maar is bellen
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    jeetje meid dat is mooi klote!
    Hopelijk valt de schade mee en krijgen jullie alles vergoed
     
  3. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Zo dat is balen!! Wij hebben het ook een keer gehad en dan sta je echt raar te kijken als je auto weg is. Suc6 met alles regelen!

    Laatste dagen is het goed raak in Zeeland! gisteren ook al in Yerseke.
     
  4. MaaikeS

    MaaikeS Fanatiek lid

    16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Erg he niet zo heel lang geleden was het hier op kruiningen ook flink raak, maar wie verzint het op de boulevard volop zon en drukte maar niemand die wat weet echt midden op de dag tussen 12.00 en 17.00 normaal komt er al iemand kijken als ik de auto mee neem dus ja laat staan een vreemde die er met de auto vandoor gaat...blijf er kwaad om worden
     
  5. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee! dat verwacht je toch niet... lekker zeg en allemaal spullen en je kinderstoeltjes erin natuurlijk en al die ellende die je er van hebt... en je krijgt nooit de waarde van je auto terug altijd de dagwaarde :(
     
  6. Edge

    Edge Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou ja! Dat is schrikken. Hopelijk is er niet al teveel schade...!
     
  7. janna76

    janna76 Fanatiek lid

    8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Dat is inderdaad mooi k##.
    Hou je ons op de hoogte hoe het afloopt? Ik leef met je mee.
    Sucses.
     
  8. Ike1983

    Ike1983 Bekend lid

    21 okt 2009
    853
    32
    28
    Hopelijk valt de schade mee, blijf toch van andermans spullen af!
     
  9. MaaikeS

    MaaikeS Fanatiek lid

    16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Even een kleine update*
    Heb net het bergings bedrijf aan de telefoon gehad,
    ze gaan vandaag onderzoek doen in/om/rond de auto en de schade opnemen, en kijken of ze kunnen achterhalen wat er gebeurt is tussen 12.00 en dat hij daar binnen is gesleept.
    En met heel veel geluk kon hij morgen al terrug vrij gegeven worden, en als het tegen zit zou dat pas vrijdag worden.
    Maar ze zouden me vanmiddag bellen om te vertellen hoe of wat de bevindingen zijn, dus schade,of er wat weg is en wanneer ik de auto weer kan op gaan halen.

    Het gekke is....ik vroeg eigenlijk alleen maar naar de kinderstoeltjes en de buggy....:) was allemaal vrij nieuw terwijl de auto het duurst van allemaal is....pfff hormonen :p
     
  10. Sjonge wat een gedoe zeg, kan me voorstellen dat je daar behoorlijk van schrikt! Ik hoop ook dat het allemaal meevalt!
     
  11. Joyce1983

    Joyce1983 VIP lid

    8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Lekker dan, ben je mooi klaar mee.. Sjongejonge het lef he!

    Hier denkt manlief ook dat ze hebben geprobeerd van het weekend onze auto te stellen.. er is een type auto dat heel makkelijk te stellen valt (een Nieuw type auto nog wel) en op die manier hebben ze dat bij ons geprobeerd.. helaas kan dat bij een auto van 2000 nog niet.. Maar mehn, ik zou echt flippen!

    Sterkte ik hoop dat het allemaal heel erg mee valt en dat jullie gauw de auto terug krijgen!!
     
  12. Troetelbeer90

    Troetelbeer90 Fanatiek lid

    11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje meid! Balen zeg. Hopen dat het allemaal nog meevalt met de schade en wat er mist.

    En dat de verzekering goed uitkeert;)

    Vlissingen is de laatste jaren steeds crimineler geworden, het lijkt echt niet meer op de stad waar ik geboren ben. Bah. Kom er ook echt niet graag meer, als je daar niet uitkijkt worden de schoenen nog vanonder je voeten gestolen..
     
  13. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Wat lijkt dat me afschuwelijk zeg. Het idee dat iemand met zijn tengels aan je spullen zit!
    Om maar te zwijgen over de schade..
     
  14. YellowButterfly

    YellowButterfly Niet meer actief

    Jeetje zeg, wat een 'geluk' dat hij binnen is gebracht! Hopelijk zijn jullie goed verzekerd, hoe brutaal moet je zijn om daar een auto te stelen!
     
  15. MaaikeS

    MaaikeS Fanatiek lid

    16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    @Troetelbeer, wij zijn er ook alle 2 geboren, manlief heeft er 8 jaar gewoond, en ik een kleine 19jaar, mijn moeder en vriend wonen er nog, en mijn oma ook.
    Maar inderdaad Vlissingen is niet meer wat het is.....Maar kan er gewoon nog steeds niet overuit hoe het heeft kunnen gebeuren,
    niemand die het snapt.

    heb tot nu toe niks meer gehoord.
    Maar ze zouden straks nog bellen,
    en de verzekering die keert zowiezo goed uit, hebben een vrij dure auto Mercedes E320 dus de verzekering is ook goed afgesloten.
    En in princiepe staat er een leenauto klaar gisteravond om 18.30 al maar ja er is al bekend waar onze auto nu is, en we hopen gewoon dat hij morgen wordt vrij gegeven en weer mee terrug naar huis mag zonder al te veel schade.

    We denken gewoon dat iemand die auto al langer in de gaten heeft gehouden, want die staat daar altijd 4dagen van 5.45 tot 18.00 en 4dagen van 17.45 tot 06.00 altijd op dezelfde plek. Maar er staan daar veel dure auto´s dus ga mijn hart nog vasthouden voor de andere die daar altijd staan.
     
  16. glimworm

    glimworm Niet meer actief

    wat een lef om een auto te jatten en hem dan nog in de prak rijden ook :x:x

    schrale troost dat de dief dan ook niet lang van zijn joyride heeft kunnen genieten.:p

    Maar rot blijft het wel!
     
  17. MaaikeS

    MaaikeS Fanatiek lid

    16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ver zullen ze inderdaad niet gekomen zijn....aangezien het bergingsbedrijf wat net buiten Vlissingen zit de auto heeft opgesleept...Hoop zo dat ik snel wat weet!
     
  18. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    snap niet dat mensen aan andersmans spullen moeten zitten! ga werken en verdien je eigen auto!! pff

    hoop voor jullie dat er niet al te veel schade is!!
     
  19. caromama

    caromama VIP lid

    23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou ja zeg! De brutaliteit! Hopelijk valt de schade mee. Want verzekerd of niet, het brengt toch altijd een hoop ellende en kosten met zich mee!
    Succes!
     
  20. Jazzie

    Jazzie Bekend lid

    6 dec 2008
    787
    0
    0
    wij hebben dat ooit gehad met een grote aanhanger. mijn vader had een grote aanhanger en die stond bij ons op het erf. (afsloten met hekken) we hadden 2 honden. Mijn moeder en ik waren altijd op ma- en wo-dag weg en kwamen toevallig 1 ma-dag eerder terug. toen stond het hek open. dachten dat mijn vader hondjes binnen had gelegd en het hek open gelaten. nooit wat over nagedacht. na een paar dagen realiseert mijn pa zich ineens dat de aanhanger weg is! (ja ja. duurde ff:D) dus gingen we terug rekenen en vroegen we naar die maandag. was mijn pa dus wel thuis geweest. maar die wist 100% zeker dat hij om 12 uur het hek had dicht gedaan en dat hij er toen nog stond. en wij kwamen om half 1 thuis!!

    paar jaar later toen de aanhangers keuringen moesten en nummerborden moesten krijgen werden we gebeld door de politie! onze aanhanger was opgegeven voor de keuring! die meneer had hem netjes gekocht een dorp verder op! met alle papieren. behalve de eigendomspapieren want die hadden wij nog!

    gewoon op klaarlichte dag weg gehaald en ze hebben mazzel gehad. voor het zelfde geld hadden we ze net betrapt.

    ik hoop wel dat bij jullie de schade meevalt! en dat je er niet zwaar beroerd uit komt!
     

Deel Deze Pagina