Gatverdamme ik ben hier helemaal van slag. Wat moet dat beestje hebben geleden, hoe durven ze. Ik hoop dat de daders worden opgepakt met hun kop in alle media. Beste straf voor ze ipv taakstraf van weet ik veel hoeveel uur. Die dieren zijn al zo bang voor vuurwerk en dan komt die zo te overlijden. Het zal weer weken duren voordat ik uit mijn hoofd krijg :x
Ik denk ook dat zulke mensen onderzocht moeten worden of ze wel weer terug mogen in de maatschappij. Lijkt mij namelijk ook wel heel erg een actie van een psychopaat. Dierenmishandeling, geen empathie, impulsief, geweld...et cetera....
Walgelijk!!! Las net ook al een bericht over ganzen die het hoofd ingeslagen zijn om vervolgens met vuurwerk op te blazen. Diep triest.
Ik heb dit gelezen op geenstijl. Te afschuwelijk voor woorden. Wat een monsters die zoiets doen. Bah bah bah!
Ik kan hier ook zo boos en verdrietig worden. Dat mensen zichzelf met vuurwerk verminken moeten ze lekker zelf weten, eigen keuze als je met vuurwerk speelt, maar onschuldige dieren zo laten lijden.. zo'n pijn moet dat beestje gehad hebben Ik mag echt hopen dat ze de politie hier heel veel werk van maakt, maar dat zal wel niet :x
Walgelijk, ik kan me hier echt ontzettend kwaad over maken. Mijn moeder vertelde net ook een verhaal over ganzen die ernstig mishandeld zijn vannacht. Mensen die dit doen zijn echt psychopaten en verdienen een hoge straf.
Ik vond het zo erg gister toen ik het las. Echt tranen met tuiten gelaten. Daarna extra mijn poezen gecheckt. Ze komen niet buiten (alleen in onze achtertuin en die is helemaal afgezet met netten zodat ze niet weg kunnen) maar moet er niet aan denken. Poes 1 was redelijk relaxed maar poes twee heeft niks Andes gedaan dan zitten stressen gister. Onder het bed gelegen en geen oog dicht gedaan Het is pas sinds dit jaar zo erg. Nu ligt ze KO lekker bij te slapen, ze heeft nog geen hap eten op (terwijl het een allesverterende is)... Maar ze liggen inmiddels weer te tukkend n hebben hun rondje tuin ook alweer gedaan. Yeah de herrie is weer voorbij..... Bijna dan tijdens dit typen gaat er weer een pijltje af. Poes is zo KO en op dat ze het niet eens meer merkt.
Opnieuw kat op gruwelijke wijze vermoord met vuurwerk - AD.nl Er was nog een kat uit amersfoort gemarteld. Word zo kwaad als ik die dingen lees!
Walgelijk :x, echt dan ben je een dikke vette psychopaat en hoor je m.i. niet in deze samenleving thuis. Ik was op Texel op vakantie, maar man was thuis om te werken en heeft de katten 3 dagen binnen gehouden, was de kleinste kat niet blij mee, maar no way dat ze naar buiten mochten. Wat zijn er toch gestoorden op deze aardkloot! :x
Wat erg!! Gewoon nig een keer. Deze mensen hebben echt geen berouw. Hoop dat ze dit zelfde lot toekomt, wie dit op zijn geweten heeft is de samenleving niet waard... :x pfff word er weer helemaal beroerd van