Ik hoop het ook. Maar ik denk dat er vanwege de crisis geen programma komt. De laatste paar jaar waren er volgens mij een paar appartementen zonder winst.
Ik ben bang van niet, aangezien de huizenmarkt totaal op zijn kop ligt. Het kan niet meer uit. Wel jammer, want het was een leuk programma! Op Net 5 is nog de Australische versie geweest, helaas maar één seizoen. Die was nog leuker!
ik zou het ook erg leuk vinden, maar denk dat ze dat nu met de huizencrisis echt niet aandurven. Programma's als uitstel van executie doen het nu beter
Ik weet niet of dat nog ergens online staat. Het is een paar jaar geleden uitgezonden. Een poosje geleden is het nog wel herhaald op Net 5. Wie weet staat het er nog tussen en anders misschien via YouTube?
Ja dat mis ik ook nog altijd. Dat was het enige programma waar ik echt voor ging zitten en wat ik ook echt niet wilde missen. Jammer...
Ja inderdaad een programma waar ik ook heel erg graag naar keek. Maar de huizen worden moeizaam verkocht...en meestal met erg weinig winst. Echt jammer
Misschien als het ooit weer goed gaat met de huizenmarkt dat het dan terugkomt? Ik hoop het, want ik vond het altijd erg leuk om naar te kijken.