Dames de kat van me ouders zit al aantal uren in de boom.de brandweer is gebeld maar komt pas morgen. weet niet wat te doen. het is een gevaarlijke booom. en met de trap kan je er niet bij. heb ff jullie hulp nodig.
komen morgen pas? pardon waar slaat dat nu weer op ? ze kunnen het druk hebben maar zo druk nu ook weer niet , blijven bellen!
Misschien komt hij er vanzelf uit, als hij honger heeft. Kan even duren, maar daarna zal hij het niet zo snel meer doen... Sterkte...
Jeetje dan kan echt niet! Kan je er echt niet bij met een ladder?? Of anders een heel dik touw naar boven gooien ofzo dat hij eruit kan klimmen???? Ik ben echt bang dat je dan toch zelf de boom in moet want als ze niet meer naar beneden durven gaan ze het ook echt niet doen is hier de ervaring..
Bah, dat die mannen gewoon niet komen.:x Durft ze ook niet als je met iets heeeel lekkers staat te rammelen? En NIET zelf die boom in! Je bent zwanger.
Oh sorry niet gezien!! Nou dan even heel hulpbehoevend bij de buren aankloppen met je grootste en verdrietigste blik
vriendin van mij vertelde ooit een soortgelijk verhaal. Uiteindelijk had iemand toen een boom-chirurg gebeld. Die hebben harnasjes en klimmen met veiligheids touwen de boom in zonder ladder. zijn vaak ook veel handiger in klimmen. Wellicht een idee?
Mijn pa is al in de boom geklomen aantal keer. het is een gevaarlijke boom ne smalle taken. heb net gebeld moet vijf uur weer terugbelken pfff.
Ach, arm beessie. Ik weet dat de brandweer idd niet altijd meteen komt voor dit soort dingen, dus tenzij je een buurman o.i.d. zo gek krijgt om die boom in te klimmen vrees ik voor de kat toch dat hij tot morgen moet wachten...sterkte!
Brandweer was weer terug gegaan naar de kazerne. en zijn met een andere wagen gekomen. ze hebben zo'n lift ladder gebruikt. Ben zo blij!! Dames bedankt voor jullie berichtjes.
Oh gelukkig! Zo sneu als zo'n kat vast zit. Ik heb wel eens om drie uur 's nachts in de stromende regen op de schuur van de buren gestaan om een van onze katten (die toen nog een kitten was) te redden. Gelukkig was onze buurvrouw een kattenliefhebber en hebben we de volgende dag een bosje bloemen gebracht....
Ah superjollie. die van me ouders zat sinds half 7 in de ochtend in de boom. vind het zelf ook altijd zo erg.