Hallo dames , Ik heb een vraag,kan een kat ziektes krijgen door het eten van kadavers(ik bedoel geen verse muis maar bvb eentje die al een week ligt te rotten)en als hij binnenkomt kan hij bacterieen of giftige stoffen meebrengen?ik ben mss overbezorgd,hij springt natuurlijk op de bankstel enz en ik heb een 4 wkn oud baby in huis.
Bacteriën altijd maar die heb je ook onder je schoenen etc. Ik heb twee katten en 3 gezonde kinderen ik zou me niet te druk maken
Hier ook twee katten gaat prima, en volgens mij eten katten geen rottend vlees, sterker nog katten kan je gebruiken om zeker te weten of je vlees nog goed is. Als een kat het niet eet is het bedorven.
Hier ook twee katten en gaat heel goed. Elissa is nog geen een keer echt ziek geweest, behalve door dr tandjes, dus geen zorgen maken.
Maak je geen zorgen. Katten zijn niet viezer of schoner dan de schoenen die je draagt hoor. Relax, maak jezelf niet gek met dit soort gedachten. Gefeliciteerd met je kleintje trouwens
Hier ook een kat, mijn kat mag niet naar boven, niet in de buurt van mijn kind en stofzuig heel, heel veel vind de haren vies. Zou mij geen zorgen maken om kadavers wel om krabben en katten kunnen op baby's gaan liggen omdat ze warm zijn. Verder vind ik een kat ik box, kinderwagen en bed gewoon vies je weer nooit wat er in hun vacht zit. Maar ik ben een echt zeur hoor
Mijn dochter doet het nog steeds prima met 2 katten en een hond Maar stofzuigen, poetsen en dweilen vind ik wel zo fris. Al komen katten niet buiten...dan zitten ze toch met hun poten in de kattenbak...en gaan daarna aan de wandel.
Kan geen kwaad hoor. Wij hadden 2 katten bij de geboorte van de laatste(inmiddels nog maar 1). Maar er zijn altijd katten in huis geweest. en die van ons neemt altijd levende muizen mee naar binnen. Die zet ze dan onderaan de trap en mogen wij dan weer buiten zetten
Wij hebben twee katten en het gaat prima, zoals hierboven al gezegd is. Als onze dochter slaapt, doen we wel haar deur dicht, om te voorkomen dat één van de katten bij haar in bed gaat liggen. Dat hebben ze nog nooit geprobeerd, maar toch... Verder inderdaad wat vaker stofzuigen i.v.m. de haren. Onze katten eten ook geen kadavers, alleen vers gevangen prooi. Ze zijn trouwens heel verdraagzaam als dochter wil aaien, en als ze echt geen zin hebben, lopen ze wel weg.
Het is zelfs goed voor het immuunsysteem om huisdieren te hebben! De Nieuwe Baby: Dier in Huis Stimuleert Immuunsysteem Baby