Ik maak me vreselijke zorgen. Onze kat had ik op zolder neer gezet met kattenbak en muziekje er bij. Mandje. Maar onze zoon heeft de zolder deur open gezet en hij is ontsnapt naar buiten toen mijn man met de auto bezig was. Ik heb over al gezocht en geroepen. Maar ik hoor en zie haar niet. Zou ze nog terug komen?
GRote kans dat ze stil in een hoekje ergens buiten zit. Was bij ons vroeger ook. Straks komt ze opeens binnen, of anders morgenochtend. Dat is bij ons ook wel eens voorgekomen. Niet te veel zorgen maken, ze komt echt wel weer terug.
Bah dat is niet fijn zeker nu niet, hoe reageert ze op het vuurwerk? Misschien toch nog even zoeken en buurkinderen vragen naar haar uit te kijken
Ach wat sneu! Hoop heel erg voor je dat ze terugkomt!! Denk inderdaad dat ze ergens stil in een hoekje zit. Voor die diertjes is vuurwerk echt vreselijk Die van mij zitten onder de bank.. ben blij als het weer achter de rug is! Laat je het weten als je haar gevonden hebt?
Wat balen, onze kat is vorig jaar ontsnapt en was 4 dagen weg. De hele buurt afgezocht toen. Wat was ik blij dat hij er ineens weer was.
Ai dat is balen. Die is waarschijnlijk geschrokken van vuurwerk en zit nu in een hoekje ergens. Heb ik ook wel eens meegemaakt. Maar.. hij komt weer terug als het veilig is. Niet teveel zorgen om maken, een kat red zich wel. (al snap ik heel goed dat je bezorgd bent hoor, was ik toen ook)
Oei die zal voorlopig wel even weg blijven of ze moet de kans krijgen om rustig terug te kunnen. Gelukkig zoeken/weten ze vaak wel een veilige plek als ze vaak buiten komen?
Sjeetjuh wat vervelend... Hier zitten de katten ook verplicht binnen vandaag maar onze poes was gisteren nacht, overdag en vannacht dus ook pleite... Ik helemaal in de stres natuurlijk. Gelukkig ging vriendlief vanochtend voordat alles losbarstte nog even zoeken en mevrouw zat gelukkig ergens verscholen op een dak waar ze niet meer af durfde. Hopelijk zit jullie poes ook ergens veilig verstopt voor alle herrie of komt ze straks als het weer even wat rustiger is, snel naar huis toe...!!
Balen meid! Ik zal voor je duimen! Hier zijn alledrie de katten nog buiten. 2 zullen er zo wel naar binnen vluchten, maar die andere wil gewoon niet naar binnen, die gaat gewoon zitten kijken naar het vuurwerk. Ook niet echt handig, want doordat het zo'n goedsul is, is hij makkelijk slachtoffer. Dus ik hoop dat ik hem nog te pakken krijg.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ben net weer buiten geweest niks te zien Word nu donker dus nu maar af wachten
He bah, ik zou me ook naar voelen Straks rond etenstijd en vlak voor 12 uur is het meestal rustig op straat, dan misschien weer even kijken? Ik heb het ook een keer gehad, poes was een paar dagen weggebleven.
Ach wat zielig!! Ik zou roch maar regelmatig eventjes roepen, wie weet reageert hij/zij erop...sterkte!
En je weet echt zeker dat ze naar buiten is? Naar buiten zien rennen? Ik heb me hier namelijk ook een paar x rot gezocht naar een kat waarvan ik dacht dat hij buitenliep. Bleken alsnog gewoon binnen te zitten. Ergens verstopt en ze kwamen niet op roepen. 1x zelfs in de binnenkant van mn bank.
Ik zag haar naar buiten rennen. riep nog maar helaas. Ik ben net weer geweest en hou de bij keuken deur naar buiten open zo dat ze naar binnen kan. Me man had even pauze van zijn werk en is weer een blok om geweest, Achter tuin heeft zoon lief staan roepen niks.. Kleintjes zo maar even op bed. En dan even roepen. Bedankt voor jullie berichtjes nogmaals
Poes van vriendin had zoiets soorgelijks. Zat onder de eerste de beste struik in de tuin, maar kwam echt niet op geroep af. Pas de volgende dag toen het rustig was hoorde ze haar miauwen na geroep, terwijl ze normaalgesproken gelijk reageert! Hopelijk is ze gauw terecht! Zo sneu! En jij viert ook geen fijne oud&nieuw zo!
Er sprong toch net iemand snel onze woning binnen. Gelukkig onze poes is weer terecht. Helemaal onder plantjes van de sloot. Nu ligt ze op zolder te slapen. Ik kan lekker slapen. Gelukkig nieuw jaar allemaal!