Meid.je gaat echt niet de enige vrouw op de wereld.zijn waarbij de baby blijft zitten kleine komt heel snel....en kat merkt dat zei al....hier ook een hond die helemaal van slag is
hahaha ja dat er nooit eentje is blijven zitten dat weetik maar heb het gevoel alsof die er nooit uit gaat komen haha ja ze zeggen dat dieren alles voelen , wie weet misschien komt het wel daardoor ja
Als de kat echt ziek is dan zie je dat wel. Hier kotsen ze soms ook of het een lieve lust is... Denk dat het wel mee valt. Kijk het een paar daagjes aan. Maar geef geen melk hoor, iig geen koemelk. Kunnen katten niet verteren en dan maak je 't erger. Succes!
Onze kat had vorige week zo'n dag. kotste me een berg uit, waarvan ik had gedacht dat het nooit uit het beestje zou kunnen komen. 1 dag van slag geweest, daarna huppelde die alweer vrolijk de tuin in.
hahaha ja geloof ik best heb helemaal geen weeen of iets dergelijkdenk dat het inleiden wordt met 41 weken
Las dat het alweer beter gaat met de kat maar kom toch even inbreken met een tip.. Wanneer een kat diarree heeft kan je het kookvocht van kipfilet en rijst geven.. ook de gekookte kipfilet kan geen kwaad en is vaak een lekker iets wat ze misschien wat sneller eten als de standaard brokjes en vlees enzo. Wat vooral belangrijk is als je twijfel of je kat echt ziet is of gewoon een baaldag heeft is of ze niet uitdrogen (even de vel bij elkaar pakken.. als het even duurt voor t terugveert is er sprake van uitdroging) en je kunt aan de voetzooltjes en de binnenkant van de oren goed voelen of ze koorts hebben. dan zijn die echt HEET! En natuurlijk kun je altijd een DA bellen voor advies maar die zullen snel zeggen, kom maar langs omdat ze door een telefoon niet alles kunnen checken..