dikke pluim voor alle forumbezoekers

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel Eyes, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Hallo wil jullie ff een veer in je kont steken ;)

    Ik merk dat ik door zwangerschapspagina veel meer te weten ben gekomen over zwanger worden, zwangerschap, bevallen etc etc. En dat komt natuurlijk door iedereen die hier schrijft.

    In mijn omgeving krijg van mijn omgeving zelfs te horen dat ik zo rustig ben, dat ik zoveel weet en dat we zo snel een ritme e.d. te pakken hebben. of als ik iets vertel vragen ze me nieuwsgierig hoe ik dat allemaal weet, want hun wisten dat niet bij hun eerste kindje enzo

    Mijn standaard antwoord: Zwangerschapspagina :D:D:D

    Thnxs he :D
     
  2. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Haha, ja hè, deze site vergroot je kennis enorm. Ik begrijp ten minste waar de jonge moeders en vaders om me heen (in familie en vriendengroep) het over hebben, meestal ;). En mijn mannetje leert af en toe ook gezellig mee. Zo zijn we niet meer helemaal onwetend als ons kindje zich ook aandiend, in de hoop dat dat gaat lukken natuurlijk hè.
     
  3. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    aaaaa dat was lekker ;) haha

    ben het helaal met je eens!
    ook mijn meeste wetenschap komt van de zwangerschappagina en elke lees je wel weer wat en denkt heej dat wist ik niet of dat kan ik ook proberen
    en i kvindhet fijn om andere te helpen met de dingen die ik weer weet
    ook is het prettig om je mening te kunnen geven zonder dat je daar(meestal niet tenminste) op word veroordeeld,
     
  4. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hihi dat kietelt! :) ;) Hé goed idee zeg! Idd een dikke pluim voor iedereen hier! Het is zo mooi dat je als je iets niet weet of om raad wilt vragen hier altijd je ei kwijt kan en dat je altijd wel verder geholpen wordt. Echt super!
     
  5. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik ben ook een stuk meer te weten gekomen over zwanger worden en zwanger zijn en ook heb ik hier veel steun kunnen vinden op momenten dat ik het moeilijk had. mensen om me heen vragen me ook hoe ik al die dingen weet en zelfs de verloskundige ben ik soms voor met begrippen die normaal gesproken een zwangere niet zo snel zou gebruiken mag staan het te weten.

    dikke pluim voor iedereen op dit forum en bedankt voor de informatie en tips
     
  6. sharon

    sharon Actief lid

    17 jan 2007
    323
    0
    0
    ik ben ook veel meer te weten gekomen dankzij dit forum..
    iedereen helpt elkaar dat is gewoon supper..
    dikke tien voor dit forum...

    groetjes
     
  7. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hoe vaak ik mijn zin niet begin met: 'Nou, op het forum daar .......'!
    Iedereen moet wel denken dat ik verslaafd ben aan dit forum, dat is natuurlijk helemaal niet zo.. :( :D :oops:

    Ik ben superblij met dit forum en de bezoeksters!
     
  8. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten! TOPPIE!
     
  9. mounia

    mounia Fanatiek lid

    15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja idd ik sluit mij ook voledig erbij aan,ik weet nu veel meer,heb erg veel aan dit forum:D
     
  10. Niet meer actief

    idd meid
    ik heb ook veel aan dit forum gehad en nog steeds
    tijdens behandeling zwangerschap en nu weer
    je vind hier echt van alles
    super !

    bedankt meiden
     
  11. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik zou dit ook zeker niet willen missen.
     
  12. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    een veer in m'n kont... [-( uh uh :) haha

    Idd mijn zin begint ook vaak met ''daar op het forum zeggen ze...''
    Kan op zo veel dingen atwoort geven dat mensen zich afvragen hoe kom je eraan!? haha...ben er wel trots op dat ik via jullie vanalles weet en te weten ben gekomen, EN dat ik nog steeds iets aan jullie heb!

    dus...thanx iedereen! :thumup:
     
  13. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik hoef hier verder niets aan toe te voegen.. :D
     
  14. Niet meer actief

    Vind ik nou ook! ben super veel te weten gekomen hiero.. en leer nog steeds :)
     
  15. bonnievdakker

    bonnievdakker Fanatiek lid

    10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Helemaal mee eens :thumup: Ben hier een soort uit armoe terecht gekomen. Was onverwacht zwanger en wist er niet veel van. Bij de dokter stond ik binnen 3 minuten weer buiten, dus daar werd ik niet wijzer van. Hier heb ik alles gelezen en kunnen vragen. De Vk verbaasd zich wel eens dat ik zo weinig vragen heb, maar ja dat krijg je ervan als je hier vaak bent!
     
  16. Lon enTijn

    Lon enTijn Fanatiek lid

    23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    :thumup:
    inderdaad ik heb hier veel geleerd en ben veel minder onzeker over de dingetjes die je hebt en voelt in de zwangerschap, omdat je hier er meestal wel een onderwerp over vindt !

    groetjes Lonneke
     
  17. verzorgingsmiep

    verzorgingsmiep Actief lid

    26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Hoi
    Ik vind dit ook een leerzame site.
    Wat ik ook fijn vind aan deze site is dat ik hier mijn verhaal kwijt kan en dat een hoop meiden op dit forum weten wat ik doormaak.
    Zo geven we elkaar steun.
    Ook heb ik door deze site contact met een leuke meid die hetzelfde heeft meegemaakt als ik (miskraam).
    Ik zit dan ook heel vaak met haar op msn.
    Erg fijn is dat.
    Ik wil bij deze dan ook ff gebruik maken om iedereen te bedanken die mij steunt en antwoord geeft op mijn vragen!
    Liefs
     
  18. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    da's wel een hele grote veer geworden, maar net als alle voorgaansters: toppie forum, leert veel, geeft je meer zekerheid, en het is heerlijk om met mensen te kunnen kletsen, die met hetzelfde bezig zijn,.....


    vooral zo doorgaan :)

    die veer kietelt wel hoor ;)
     
  19. Niet meer actief

    Ik ben helemaal verslaafd aan deze site, soms zelf op mijn werk kijk ik erop!
    Ik vind het een toppertje!
    groetjes, anita
     
  20. Niet meer actief

    Wij weten meer dan de gemiddelde huisarts werd mij gezegt in het ziekenhuis dankzij dit forum!
     

Deel Deze Pagina