Even een vraagje voor de Belgische dames of anderen die daar een beetje bekend zijn Ik ga op vakantie naar park Hengelhoef, vlakbij Genk. Nou vroeg ik me af of daar nog beetje te shoppen valt? En zo niet in Genk zelf, waar dan wel? Hoeft niet mega groot te zijn hoor, maar gewoon gezellig, paar leuke (kleding/kinderkleding) winkels, terrasjes etc.
Hasselt is heeeeeeel erg de moeite waard, verder de outlet in Maasmechelen is zeker een aanrader, Maastricht ligt op 25km en is ook geweldig.
HA, wij gaan nog een weekendje Zutendaal binnenkort Ook een park, voordat we op vakantie gaan, is vlakbij Genk geloof ik. Dagje naar Luik kan ook, of kijken bij de bronnen van/in Chaudfontaine. Dagje circuit in Zolder, dagje Leuven, dagje Duitsland, Aachen bijvoorbeeld.
je kan naar Hasselt,.. naar luik (markt).. maastricht, outlet in maasmechelen of roermond.. valkenburg (z limburg in nederland)...
Ok opties genoeg dus. Ik ga vooral lekker luieren en niks doen, maar zo nu en dan een dagje weg is ook wel een leuke onderbreking natuurlijk. Bedankt voor de tips!