Binnenkort sta ik op een vlooienmarkt. Ik verkoop daar kinderkleding, beetje dames en herenkleding en wat andere dingetjes als lampjes, kinderwagenparasolletje ed. Ik heb echt een mega berg kinderkleding (allemaal in goede staat van maat 50 t/m 140) en wou die verkopen voor 1 euro per stuk en 3 voor 2,50. Vinden jullie dat duur? En heeft iemand tips om juist mijn kraam aantrekkelijk te maken. Alle tips zijn welkom!
Ik zou iig proberen om een kledingrek neer te zetten ipv kleding los op de marktklraam neer te leggen. Oogt een stuk overzichtelijker en is makkelijker 'snuffelen'. Verder zou ik het niet weten, heb nog nooit op een markt gestaan. De prijzen vind ik niet duur. Voor dat bedrag zou ik zelf ook even gaan kijken of er iets voor mij bij zit.
@Coco, bedankt voor je reactie Heb me al suf gezocht naar een kledingrek, en gevraagd bij vrienden en familie. Helaas kan ik er geen vinden En zoveel kledinghangers heb ik ook niet
Dat vind ik niet duur! En inderdaad een kledingrek nodigt meer uit om te gaan kijken dan een hele berg met kleren. Veel succes!
Ik denk dat 1 euro per kleding stuk een mooie prijs is. En zeker niet te duur mits het in goede staat is. Kleding zou ik iniedergeval om maat sorteren en wellicht een hang rek gebruiken dan voorkom je dat het binnen no-time een rotzooi is en dat jij de hele tijd bezig bent met alles netjes op vouwen . Succes met de verkoop!
Haha allemaal de zelfde mening dus Een kleding rek is natuurlijk niets meer met twee verticale palen op wieltjes en 1 horizontale paal.... Kleding hangertjes kan je wellicht voor een dagje lenen van bijv. prenetal?
Nou ben blij dat jullie het niet duur vinden Vind het altijd moeilijk om een goede prijs te bepalen! Op maat sorteren doe ik sowieso. Alles zit al op maat in dozen, en ook broekjes bij broekjes en shirts bij shirts enz. Ben ook bang dat er voor een rek niet veel plaats zal zijn. De kramen staan aardig dicht op elkaar.
Hmm tjha dan wordt het toch opvouwen Wellicht dat je het kan sorteren op kleur? En dan vooraan een bordje met de maten. En verder zou ik geen stapels in de hoogte maken maar het dakpansgewijs neerleggen. Wellicht kan je de kraam een beetje verzieren en bij de baby kleding een roze en blauwe ballon ophangen oid dan valt het iniedergeval op dat je iets voor kindjes hebt .
Ik had mijn wasrek ooit meegenomen en daar alles op hangertjes aan gehangen.Als je bv naar de wibera gaat en om hangertjes vraagt krijg je er vaak zo een deel mee. succes met verkopen
Een wasrek is een goede tip! Ik heb een torenwasrek, hmm maar eens ff kijken. En de maten ervoor hangen ga ik ook doen. Stapels maken was ik al niet van plan, zie zo alles al omdonderen
En een duidelijk bord met de prijs. Het zou mij in elk geval zeker aantrekken. Ik vind 1 euro voor rompertjes te duur (dat zie ik op marktplaats nogal eens) , maar voor gewone kleertjes zou ik zeker alle leuke dingen die ik zag kopen bij je .
Rompers en maillots zijn 0,25 cent Heren en dameskleding 1,50 euro per stuk. Bordjes heb ik net al gemaakt. Uitgeprint en geplastificeerd!