wie hebben er nog meer....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door laura123, 30 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    ....nachtmerries gehad??

Pfff ik ben nu wel weer klaarwakker.

Ik droomde ( als je niet tegen vreselijke dingen kan niet verder lezen aub)

Dat mijn buik zowat uitscheurden en naar de wc ging om te poepen en toen kwam dat eruit samen met mijn dikke en dunne darmen en daarboven lag een spartelend mannetje. . (In embryo vorm) we konden het niet doorspoelen wc zat verstopt arggh ik werd zwetend wakker...

Toen ik net wakker werd voelde ik dat ik moest plassen maar durfde gewoon niet te gaan. Mijn buik stond zo strak. . Net alsof een ballon elk moment kan knappen. Was ook ff gedesoriënteerd. . Pfff lig nu weer in bed maar ik moet wel even bijkomen.

jullie ook wel eens nachtmerries gehad zo heftig dat het net echt lijkt ??

En dan ook zo'n last van een gespannen opgeblazen buik.

Sorry voor het verhaal moest het ff kwijt. Weet niet of het te heftig is voor hier

2. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Ja ik heb ook tijdens de zwangerschap heel veel nachtmerries gehad. Ze leken ook zo levensecht en waren bijna allemaal baby gerelateerd, zo naar. Ben ook echt wel eens huilend wakker geworden omdat ik dacht dat het echt was.
    Kreeg het wel iets later in de zwangerschap, geloof dat het rond de 20 weken begon..

Hoop dat je zo weer lekker in slaap valt en dit keer over een lief, klein baby'tje!

3. Reda

Reda Lid

30 sep 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb vreselijke last van nachtmerries. Nu gelukkig al drie nachten niet, want ik kon niet meer. Totaal uitgeput.

Zwetend en angstig wakker worden, met die harde buiken waar je over schrijft. Wat voor mij helpt is even mijn man wakker maken, mijn verhaal doen. Wat soms scheelt bij de buiken is om even naar het toilet te gaan. Volle blaas lijkt de buik te verstreken (als je dat nog durft na zo'n droom...)

Ik droom vooral dat iedereen om mij heen dood gaat en altijd om een vage reden overleef ik het als enige. Bijvoorbeeld doordat ik in een brandend huis besluit dat het toch beter is om 'even buiten te gaan staan' de rest blijft binnen en stikt in de rook/verbrand.
    Ik denk dat het een verborgen angst is...

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook vreselijk last van nachtmerries! Heel realistisch steeds en word dan met hartkloppingen wakker. Gelukkig soms een paar nachten niet en dan weer weken achter elkaar wel.
    Heel herkenbaar dus, naar he!

5. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook! Nu al twee keer een miskraam gedroomd.. Bleeeeh!

6. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een nare droom. Hoop dat je nog een hebt kunnen slapen. Zover ik weet heb ik er weinig last van, mischien 3 deze zwangerschap.
    Mischien is dit je eerste zwangerschap? Kan me voorstellen dat je bij een eerste wat onderliggende angsten hebt die zich snachts komen uiten. Bij een 2de of 3de heb je dat mischien iets minder. Gelukkig kun je snachts even afleiding zoeken hier.
    Sterkte

7. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.157
    2.542
    113
    Vervelend TS!! Maar hier ook al genoeg nachtmerries gehad! :(
    Zijn vaak zo echt... Dat ik badend in het zweet wakker wordt... En nog een hele tijd me naar voel! :( heb er nog geen oplossing tegen gevonden helaas.... Kruip dan vaak maar wat dichter tegen m'n man aan! ;)

8. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Oh zo herkenbaar. Vannacht gedroomd dat mijn zoontje verdronk. Ik werd echt helemaal gek van verdriet wakker. Verschrikkelijk zo levensecht, ben al de hele dag van slag.

9. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ook ik droom veel en levensecht. Ik heb altijd al veel gedroomd, maar nu met de zwangerschap is het wel een tikkeltje erger. Ik heb ook veel nachtmerries, waardoor ik gewoon beroerd en emotioneel wakker word en dan vaak even niet weet of het echt was of niet.
    Gelukkig heb ik daarentegen ook hele fijne dromen die levensecht zijn. Dan word ik met een gelukzalig gevoel wakker, ik hoop dat je/jullie die ook mogen gaan ervaren. Ook heb ik knotsgekke, idiote dromen, die wel echt voelen.
    Door de zwangerschap gebeurt er zoveel en in je lijf en in je hoofd dat het allemaal verwerkt moet worden en veel daarvan gebeurt in de slaap.
    Dames, succes ermee.

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Heeeel herkenbaar..vindt het vaak zo eng en wordt bang wakker..levensecht lijkt het gewoon..

11. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Hier ook levensechte dromen, bij mij gaan ze niet over miskramen, maar ik droom regelmatig dat ik samen met meer mensen aan het wandelen ben in het bos en dat we een beer (en een keer een grote rottweiler) tegenkomen die ons achterna komt. Gewoon in ons eigen dorp hahaha. Telkens lukt het mij om op tijd te ontsnappen maar degene die bij me is wordt opgegeten door de beer, mijn moeder, zus of mijn vriend. Heel erg vaag hahaha

12. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pfff ik dacht dat mijn dromen zo fantasierijk waren maar ik ben dus niet de enige..

ik kon pas om half 5 weer in slapen maar mijn wekker ging om 6 uur alweer. Heel fijn. :(

Natuurlijk ben ik er in gedachten mee bezig ivm bloedverlies vorige week , en de echo die pas eind januari is pff word er gek van ;) wat kunnen we ons soms zo druk maken jeej.

Deel Deze Pagina