Nachtje logeren bij opa en oma in kinderwagen?

Discussion in 'De lounge' started by paars, Dec 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paars

paars Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,117
    18
    38
    Hey!

Zaterdag gaan de kids een nachtje naar opa en oma.
    Opa en oma wonen buiten de stad midden in de rimboe:D
    Vrij groot huis en ze slapen zelf beneden.
    Als de oudste daar een nacht was sliep hij bij hen op de kamer in camping bed. Anders moest hij boven slapen aan de Andere kant van het huis. Zolang ze hun nog niet kunnen redden heb ik daar een hekel aan als er brand uit zou breken in de woonkamer kunnen ze niet meer bij de kids komen. Dus ik wil absoluut dat ze bij hen op de kamer slapen.
    Maaaar ik heb nu 2 kinderen de oudste bijna 3 kan nog prima in het campingbed. Maar het lukt me niet om een 2e te regelen. De jongste is 4 maanden en vrij groot nu zat ik te denken om hem voor 1 nacht in de kinderwagen te laten slapen daar. Overdag ligt hij hier ook nog wel eens in de kinderwagen. Zouden jullie dit doen voor 1 nacht of toch liever een andere oplossing?????

Liefs, paars

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Jep no problem. We hebben dat tot een maandje of 6 ook gedaan en geen problemen ondervonden.

3. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

Nov 30, 2010
    603
    0
    0
    Gewoon doen.Zolang het gaat ligt het hetzelfde als een bedje toch..
    En lekker makkelijk!

4. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Julia slaapt er ook nog regelmatig in hoor, gaat prima

5. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Steven sliep op vakantie in een bungalow voor geen meter in het campingbedje wat we daar hadden. Uiteindelijk dus ook in de wagenbak gelegd en daarin sliep 'ie als een roos!

6. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Waarom niet? Waarom zou het slechter zijn dan in een ledikantje/wiegje? Wij hadden een goed, stevig matrasje en onze dochter sliep tijdens vakanties, bezoekjes altijd in de de kinderwagen.

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik wou ff wat kwijt: wat een mooie foto onder je onderschrift! kon het niet laten moest ik ff zeggen:)

ontopic: voor een nachtje is dat toch geen probleem. ik heb Ryan ook heel lang naast me gehad in de kinderwagen

8. Tess11

Tess11 Actief lid

Jul 12, 2008
    317
    1
    0
    Vind het juist jammer dat mijn dochter er bijna niet meer inpast! Ze slaapt altijd heerlijk in de wagenbak als ze gaat gaat logeren.

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

lekker doen..geen probleem..

10. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja hoor voor een nachtje, waarom niet!

11. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    lydia gaat van het weekend ook in de wagenbak slapen omdat we naar mn zus gaan. Die heeft geen kinderen dus ook geen spullen en we hebben zelf maar 1 campingbedje en ben niet van plan om voor die enkele keer er 1 bij te kopen (oma's hebben er beide 1staan). Dus ze gaat lekker in de wagenbak! wagen moet toch mee;)

12. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Ja hoor! Wij hebben F. ook regelmatig in de wagenbak laten slapen, ging prima :)

13. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    1,785
    0
    0
    purmerend
    Wagenbak is toch prima? Wij hebben hem de eerste tijd ook gebruikt ipv een wiegje.

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou er ook geen probleem mee hebben :)

Share This Page