Hey! Zaterdag gaan de kids een nachtje naar opa en oma. Opa en oma wonen buiten de stad midden in de rimboe Vrij groot huis en ze slapen zelf beneden. Als de oudste daar een nacht was sliep hij bij hen op de kamer in camping bed. Anders moest hij boven slapen aan de Andere kant van het huis. Zolang ze hun nog niet kunnen redden heb ik daar een hekel aan als er brand uit zou breken in de woonkamer kunnen ze niet meer bij de kids komen. Dus ik wil absoluut dat ze bij hen op de kamer slapen. Maaaar ik heb nu 2 kinderen de oudste bijna 3 kan nog prima in het campingbed. Maar het lukt me niet om een 2e te regelen. De jongste is 4 maanden en vrij groot nu zat ik te denken om hem voor 1 nacht in de kinderwagen te laten slapen daar. Overdag ligt hij hier ook nog wel eens in de kinderwagen. Zouden jullie dit doen voor 1 nacht of toch liever een andere oplossing????? Liefs, paars
Steven sliep op vakantie in een bungalow voor geen meter in het campingbedje wat we daar hadden. Uiteindelijk dus ook in de wagenbak gelegd en daarin sliep 'ie als een roos!
Waarom niet? Waarom zou het slechter zijn dan in een ledikantje/wiegje? Wij hadden een goed, stevig matrasje en onze dochter sliep tijdens vakanties, bezoekjes altijd in de de kinderwagen.
ik wou ff wat kwijt: wat een mooie foto onder je onderschrift! kon het niet laten moest ik ff zeggen ontopic: voor een nachtje is dat toch geen probleem. ik heb Ryan ook heel lang naast me gehad in de kinderwagen
Vind het juist jammer dat mijn dochter er bijna niet meer inpast! Ze slaapt altijd heerlijk in de wagenbak als ze gaat gaat logeren.
lydia gaat van het weekend ook in de wagenbak slapen omdat we naar mn zus gaan. Die heeft geen kinderen dus ook geen spullen en we hebben zelf maar 1 campingbedje en ben niet van plan om voor die enkele keer er 1 bij te kopen (oma's hebben er beide 1staan). Dus ze gaat lekker in de wagenbak! wagen moet toch mee