Kat loopt over mijn buik, schadelijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kittehs, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    mijn kat is eens op mijn buik gaan liggen en werd er subiet door uk af geschopt. Sindsdien ligt ie op mijn benen en ontwijkt ie mijn buik. :p

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Haha! Je baby heeft dan wel echt indruk op je kat gemaakt!! Ik ben daar ook benieuwd naar hoe de baby zal gaan reageren als ik wat verder ben met de zwangerschap.

3. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Hey dames! Wat leuk om te lezen dat jullie katten (in de meeste gevallen) ook zo fan zijn van jullie buik! Hier ook een buik knuffel kat :D.. Baby reageert heel erg op de kat.. en de kat schopt terug.. ook wel grappig gezicht :p.. kat mag ook graag tegen mijn buik aan liggen als ik op mijn zij op de bank lig.. vind het wel lekker :) was het altijd al een knuffel kat hoor, maar nu sinds de zwangerschap is het 10x zo erg haha :D

4. Door1986

Door1986 Lid

18 sep 2013
    68
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Valkenswaard
    Wat grappig te lezen, hier hetzelfde verhaal :D Onze knuffelkater ligt echt heel graag op mijn buik. Het leuke is dat Ukkie op hem reageert. Dan wordt hij wat actiever ;) Ben wel benieuwd wanneer Ukkie echt terug gaat duwen..

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Leuk he! Je bent ineens dan populair onder de katten!
    Onze poes liep laatst ook weer eens over mij heen. En dat gaat niet zachtjes. Maar vaak gaat het zo snel dat ik niet op tijd mijn buik kan beschermen. Dus lekker die poten in mijn buik. De kleine liet meteen van zich horen want hij/zij begon direct te schoppen en te woelen. Daarvoor lag ie stil. Reageerd er dus wel op. Misschien nu een deuk in het hoofd??? ; )

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hihi, leuke vraag.

Het kan geen kwaad; ik weet hoe katten het plekje waar ze gaan liggen even "masseren" met hun voorpoten; dat is ook nog eens erg zacht dus ik denk niet eens dat de bay het voelt. :)

Deel Deze Pagina