wie heeft er hier allemaal een tattoo? wat voor een en waarom heb je die laten zetten? en wie heeft er piercings en wat voor soort? zijn er nog meer meiden die ook een afspraak hebben staan voor een tattoo te laten zetten ? wanneer is die dan? kunnen we misschien samen aftellen
hee! ik heb er 3 1 op mn rug eigenlijk gewoon omdat ik mijn rug zo saai vind hihi 1 op de binnenkant van mn rechter enkel de letter R. voor mijn overleden neef. 1 op mijn lies een karper, mn vriend is karpervisser en zet liever geen hele namen en vond een vis toch leuker dan alleen de F zie album geen piercings maar binnenkort nog een tatoeage tussen mijn schouderbladen, een vlinder met half opengeslagen vleugels waar ik dan de naam van mn kind in wil maar die moet nog heeeeel even wachten. Caruli heb jij tatoeages of piercings? liefs[/b]
ik heb altijd geroepen voor mij geen tattoo"s totdat ik er een keer 1tje liet zetten en nu heb ik: 1: op mijn rechterborst 2 konijntjes, gewoon omdat ik hem wel leuk vond. 2: linkerboven arm een soort tribel met de naam van mijn dochter 3: rechterboven arm een leeuwtje met de naam van mijn overleden zoontje. voor nr 4 heb ik 18 maart een afspraak staan zie avatar afbeelding, deze is voor mijn vader. hij komt op mijn rechteronder been piercings heb ik gehad maar door de zwangerschap eruit laten halen en op dit moment nog 1 piercing over aan de onderkant oh ja en ook nog 4 gaatjes in rechteroor en 3 linkeroor en vroeger een neusknopje gehad voor de andere tattoo"s zie mijn album
Ik heb een tattoo aan de binnenkant van mijn pols, een scarification op beide onderarmen, qua piercings heb ik 3 gaatjes in mijn oren, een helix en een rook. En ik heb een opgerekte lowbret (is nu 6 mm). Verder heb ik piercings gehad: wenkbrauwpiercing, helix in mijn andere oor, septum, bridge, neusknopje, 2 tepelpiercings. Ik heb nog wel plannen voor piercings/tattoo's, maar omdat ik borstvoeding geef wil ik daar zeker mee wachten totdat ik geen borstvoeding meer geef, wat hopelijk nog lang duurt...
ik heb er 2 en heb er spijt van de eerste genomen op mijn 15e, een hartje op mijn borst. gewoon binnen 5 minuten een plaatje uitgezocht en laten zetten 2 tweede nog impulsiever genomen. (ex)vriend en ik liepen door de stad, vriend zei laten we een tattoo nemen. ik zei: ok. nu heb ik een draak op mijn been. had toen ook nog piercings 1 in mijn lip en tong. de piercings heb ik er uit gehaald, jammer genoeg kun je je tattoo niet even weg gummen
Ik wil heel graag een tatoo op de binnenkant van mijn pols. maar mag het helaas niet met mijn werk... Verder heb ik wel een navelpiercing (laten zetten op mijn 15de en geen spijt) en ik heb in elk oor 3 gaatjes.... Verder wil ik nog heel graag een tragus piercing, maar heb mijn zusje zien lijden, dus daar moet ik nog maar een keer over gaan na denken....
Ja, op mijn rechteronderarm sterren ( lekker origineel , toen ik het liet zetten was het nog wel origineel ) Veel piercings gehad, er nu allemaal uit. Had er een beetje genoeg van. Tattoo nog nooit spijt van gehad trouwens, wil hem nu wel laten pimpen.
ik denk wel dat ik er 2 overheen laat zetten, die ik dan zelf ontwerp. tattoo's opzich vind ik niet lelijk, alleen die ik nu heb stoor ik me aan
Ik heb sinds een maandje Tijn zijn naam aan de binnenkant van mijn linkerpols! hartje-naam-hartje Heb altijd geroepen, neeee! walgelijk, bah! Maar ik wilde dit zo graag! Het heeft echt een betekenis voor mij. Ik zeg nog steeds NEE tegen een plaatje laten tatoeren! Dat zegt en doet mij helemaal niks! Maar o wat ben ik trots op dat naampje op mijn lijf! kus miek
Ja ik heb een tribel op mijn buik..(zie album) Eigenlijk gewoon omdat ik dat toen (11 jaar geleden) heel mooi vond..Ik wou geen standaard navel-piercing..En toch en versierseltje op mn buik.. Ik heb er geen spijt van..Maar zou er nu geen meer bij willen hebben..
Ik heb er 2...1 rechteronderbeen een roos (orgineel he..haha..) en op mijn onderrug een tribel, maar deze wil ik na mijn zwangerschap laten vergroten met iets van tekens of letters van mijn kids... Mijn man heeft onlangs op zijn rug prachtige tatoo's laten zetten bestaande uit meerdere onderdelen(hebben wel verbinding met elkaar)..Hij moest ook 2 keer terug...Maar onder andere 3 sterren van groot naar klein..mama ster, zoontjester en een kleine ster voor de kleine opkomst erg lief!
ik heb 1 op de zijkant onder van me rug 2 chinese tekens dat vriendschap betekent,. Ik ik heb een tongpiecing. En morgen ga ik vo rmijn 2e tatoo een afspraak maken, voor op me pols met de naam van me dochtertje.
Ik heb ook 2 tattoo's 1 kleine op mijn schouderblad van een dolfijntje. 1 grotere op mijn onderrug, met de letter A er in verwerkt. (foto hiervan staat in mijn album) Het dolfijntje heb ik toen laten zetten voor geluk. De tattoo op mijn onderrug heb ik laten zetten na een hele hectische en verdrietige tijd. De A staat voor de voornam van mijn vriend en voor de voorletter van mijn vader. Aan beide heb ik zoveel gehad toen.
heey meis ik heb een grote op mijn onderrug een vlinder in het midden een tribal erom heen en de naam van me dochter erboven (zie album) binnenkort komt er op mijn schouderblad nog een tattoo 2 dobbelstenen die in vuur staan en dan staat er groot DICE in verder heb ik wenkbrauw ringetje onderin mijn lip (staafje) navel staafje en heb er nog 2 gehad (neus&tepel)
Ik heb een spin op mijn enkel, schorpioen op mijn rug en elfje op mijn voet! wil de namen van de kids nog ergens erbij! (en een neuspiercing).
Ik heb twee tattoo's en nog 1 piercing. 1 tattoo van een leeuwin links onderin op mijn buik, het is een leeuwin die net over de rand van mijn broek kijkt. Dit is omdat ik een leeuw van sterrenbeeld ben, en een vrouw dus de leeuwin. Ik ben erg nieuwsgierig van aard vandaar dat ze over de rand van mijn broek kijkt. 2 tatoo van een papegaaienveertje op mijn enkel, met de letter S erbij van mijn overleden papegaai Sammy. 3.Binnenkort komt de naam van Dano op de binnenkant van mijn onderarm/pols! Ik had ooit een tongpiercing een wenkbrauwpiercing en een navelpiercing. Maar bij een acute blindedarmoperatie moest alles eruit, alleen mijn navel kreeg ik er nog in achteraf. dus zo maar gelaten
3 tattoo's: Witte haai op mijn schouderblad, chinees sterrenbeeld op mijn buik, superman logo op mijn arm 4 piercings: Tong, lip, neus en navel, en tot voor kort nog een wenkbrauwpiercing. Dit jaar nog wil ik nog een tattoo met de naam van mijn zoontje, en een sterretje (mk 26 augustus 2007) Maar die moet ik nog laten ontwerpen door iemand.
marline1983: mooie tattoo zeg maar zo te lezen zijn er genoeg moeders die tattoo"s hebben ik voel me als ik aan school sta zomers altijd behoorlijk bekeken net of ik de enige ben