Wij geven een kraamfeest ter gelegenheid van de geboorte van Julian. Nu verwachten wij ongeveer 75 mensen een club in de ochtend en in de middag. Wij willen uiteraard koffie/thee en beschuit met muisjes serveren. Daarbij in de ochtend een glaasje fris en in de middag komt hier nog wijn en bier en een chipje/nootje bij Fris is cola sinas appelsap aanmaaklimonade en sinasappelsap Maar hoeveel koop je nu in zodat we straks niet veelste veel gekocht hebben, iemand ideeen? Liefs Marlous
Qua hoeveelheid heb ik geen idee, maar je kan bij de supermarkt waar je het haalt vragen of je alles wat over is (en nog afgesloten) terug mag brengen. Ik werk zelf in een supermarkt en bij mensen die heel veel halen, maken wij hier geen probleem van.
Wij gaan voor feestjes meestal inkopen doen bij de Sligro. Daar hebben ze van die hele grote zakken chips en borrelnoten (grote bakken). Ongeveer 5 a 6 van die zakken en een variatie van borrelnoten neem ik dan. Ik doe daar meestal ook nog turks brood met een aantal salades bij. Lekker makkelijk. Qua drank kun je afspraken maken met Gall & Gall. Wij hebben dat al een aantal keer gedaan. Wat we niet gebruikt hadden mochten we terugbrengen.