Mijn parfum is helaas alweer op en ga dus op zoek naar een andere. Ik vind wat variatie wel prettig en heb niet 1 die ik alleen maar gebruik. Heb graag elke dag een andere.... Welk parfum gebruiken jullie en vinden jullie lekker? Ik vind Tresor altijd lekker maar ook bv ma vie en Gucci guilty lekker. Alleen namen ben ik erg slecht in dus kan ook maar zo zijn dat ze helemaal niet zo heten maar ik het zo onthouden heb . Dus kom maar op wat is jullie favoriete parfum?
Hier verschillende: Guess seductive Bruno banini en dan verschillende varianten Initiativ v van gils Mexx woman
Lancome La Vie Est Belle. Maar heel weinig nodig en de geur blijft lang. Ik vind die geur echt fantastisch. Mijn man had pas een andere parfum voor me gekocht. Als verrassing. Heel lief, maar ik wil helemaal geen andere. Maar dat heb ik uiteraard niet gezegd.
Ik ben verslaafd aan parfum. Mijn favorieten: - Alien - Thierry Mugler; zelfs na een hele nacht stappen blijft dit geurtje nog hangen. Heel veel complimenten over gehad, een zware, sexy geur. - La Vie Est Belle - Lancôme ; warm, zoet, vrouwelijk, sexy. Blijft ook lang hangen. - Si - Armani; heerlijke vrouwelijke geur. Ook goed draagbaar voor overdag, niet te zwaar maar blijft wel lang hangen. - Black Opium Floral Shock - YSL ; de 'gewone' Black opium is ook heerlijk, maar vind deze nóg lekkerder. Wel prijzige geuren, maar je hebt echt maar 1 spuitje nodig bij deze geuren en ze blijven echt lang hangen! Wel voor de liefhebbers van zwaardere, zwoele geuren.
Poison Girl van Dior heb ik nu staan. Vind ik erg lekker Roberto Cavalli en Viktor en Rolf vind ik ook heerlijk. Zijn alleen op. Oh en Michael Kors heb ik ook staan.
Ik heb er extreem veel. Maar enkele favoriete geuren zijn : Dior - Miss Dior Cherie Dior - Pure Poison Viktor & Rolf - Flowerbomb Marc Jacobs - Daisy D&G - The One Armani - Si Hugo Boss - Ma vie Calvin Klein - Euphoria
Amor Amor dat is mijn favoriet Bruno banani de roze (weet niet hoe die heet) Black star van Avril Lavigne
Ik heb altijd deze. Als ik die op heb zegt iedereen altijd " wat heb je lekkere parfum op zeg!" Het is een hele oude parfum van burberry en ik weet de naam niet dus vandaar de afbeelding( staat ook niet op het flesje welke het is van burberry)