Kinderkleding via MP verkopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kitty07, 27 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik heb van mijn kinderen nog ontzettend veel kleding liggen dat te klein is en waarvan een deel echt zelden gedragen is dus ik vind het zonde om zomaar weg te doen.

Mss een stomme vraag maar hoe verkoopt kinderkleding via MP?
    En is het dan beter om per stuk te verkopen of gewoon een grote zak voor 25 euro ofzo?

2. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Ik verkoop het tegenwoordig via Facebook!
    Je hebt een veiling voor jongens en meisjes en dat werkt voor mij perfect ;)

3. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    *breekt in* hoe gaat dat precies in zijn werk? *breekt uit*

4. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    ik heb er ook van alles op staan. Merkkleertjes per stuk, enkele pakketjes met niet merkkleding. Maak het steeds vaker mee dat ik niks meer hoor wanneer ik heb gemaild akkoord te gaan met een bod. Of dat mensen niet komen opdagen als ze het zouden komen afhalen. Bankgegevens doorgegeven, staat je product op gereserveerd en vervolgens weer niks ervan horen....

5. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ik verkoop zowel op MP als op Facebook. Je hebt op Facebook veel groepen (bijvoorbeeld gericht op babyspullen en plaatsnaam). Op Marktplaats doe ik meestal een pakket maken, bijvoorbeeld winter op zomer en dan van dezelfde maat. Ik laat meestal mensen bieden en kom over het algemeen hoger uit dan wat ik ervoor in gedachten had ;)

Losse kledingstukken zou ik niet aanraden want er kopen toch altijd weer verzendkosten bij en dan wordt het al snel te duur.

6. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Je moet lid worden van een groep!
    bijv jongenskleding veiling en dan kun je daar precies leden Hoe t werkt

7. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ah ok, dus via FB is misschien een beter idee dan. :)
    Ga ik vanavond meteen eens naar kijken!

En is dat dan bijvoorbeeld ook per regio opgesplitst ofzo?
    Of gewoon voor heel NL?

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik doe het ook via Facebook gaat echt als een trein!

9. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    vaak heb je speciale FB-sites voor je eigen regio of zelfs woonplaats. in mijn woonplaats hebben we bijvoorbeeld een aantal algemene verkoopsite's waar je ook je kleding op kan zetten maar ook bijvoorbeeld een aantal speciale kinder FB-sites. voor alles of alleen voor kleding of speelgoed enz.

ik verkoop het zowel op FB als op MP maar het loopt niet echt. het wisselt heel erg. zo heb ik verschillende biedingen en zo wekenlang niets. of je krijgt inderdaad geen reakties meer. daar heb ik er deze week al 5 van:x
    zo aso. meld gewoon af als je geen intresse meer hebt.

10. susy26

susy26 Niet meer actief

ow dat is handig, zal is een kijkje gaan nemen.. heb ook vaak zat kleding nog die te gebruiken is... handig....hihi

11. p1982

p1982 Niet meer actief

marktplaats
    facebook

maar ook de rommelmarkt

12. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ik vind facebook niet werken, ik hoor steeds niks meer van de koper die dan geboden heeft. Marktplaats werkt matig. Hoe meer merken en steekwoorden je noteert hoe beter, en grote pakketten van een maat voor het aankomende seizoen.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik probeer het eerst via de facebook van onze eigen stad...daarna van de provincie... en dan naar een winkel hier in de stad die het voor je verkoopt.

MP is echt het laatste...ik vind dat echt waardeloos. Na 1 minuut vaak al op pagina 300 met je advertentie.

Deel Deze Pagina