Zwarte keuken?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaTom, 27 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaTom

MamaTom Actief lid

5 jan 2015
    197
    18
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Zijn er dames die een zwarte keuken hebben en mij misschien daarvan een foto willen laten zien? We gaan in de zomer voor een nieuwe grotere keuken en ik heb mijn zin al een tijdje op zwart gezet, weet echter niet of dat zo slim is. Momenteel heb ik een magnolia-witte keuken van 3 m lengte, en ivm veranderen van het keukenraam kunnen wij nu voor een u-keuken van in totaal 8m gaan. Keuken is 3x3 m, groot raam op het zuiden, dus voldoende licht.

Alvast bedankt voor reacties, MamaTom

2. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Op pinterest is veel inspiratie te vinden! In mijn vorige woning hadden wij een zwarte keuken genomen. Echt alles was zwart: de kastjes, het blad, tegeltjes... Ik had mijn inspiratie toen uit de clip van John Mayer met Who Says opgedaan.

https://www.youtube.com/watch?v=akvu1AOnUIw

Nooit spijt van gehad qua kleur... wel qua materiaal want de kastjes waren nogal een stof aantrekker en kon ze dus dagelijks lappen.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Iemand bij mij in de familie heeft een zwarte keuken.
    Het lijkt prachtig, maar zodra de zon maar een beetje schijnt zie je er echt alles op!!!
    Elk stofje, elke vingerafdruk.
    Zou er daardoor nooit voor kiezen.

4. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Op zwart zie je nog meer dan op wit. Dus tenzij je van poetsen houd zou ik voor wat anders gaan. Vind het trouwens wel heel mooi hoor.

5. Tamy

Tamy Actief lid

22 nov 2010
    181
    0
    0
    De mijne is mat zwart/wit en ik sluit me helemaal aan. Je ziet alles en vooral de vingerafdrukken zijn er heel moeilijk van af te krijgen.

Zal het niet nog een keer doen.

6. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Bij vrienden ook iemand met een zwarte keuken, is mooi maar inderdaad een ramp voor stof en vlekken. Dus je moet graag poetsen!

7. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een donkerbruine keuken gehad en je zag er echt alles op! Ik zou zelf dus nooit meer voor een donkere keuken gaan en al helemaal niet voor zwart...uk was trouwens ook snel uitgekeken op de kleur, met mijn nu witte keuken heb ik dat helemaal niet

8. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.264
    113
    Centrum België
    Wij hebben een zwarte keuken. De "splashwand" is een rode mozaiek met wat metallic steentjes en de bladen zijn gekartelde steen (dus niet vlak). Ben er nog steeds blij mee ook al zie je idd de vingers er hard op (geen handgrepen + kleine kinderen).
    Ik krijg de vlekken er trouwens beter af met Dreft afwasmiddel dan met bv Mr Proper allesreiniger...

Bijgevoegde bestanden:

• Keuken.jpg
      Keuken.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,1 KB
      Weergaven:
      187
  9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Mijn schoonouders hebben een gedeeltelijk zwarte keuken: zijkanten, randen tussen de kastjes, aanrechtblad en plaat tegen de muur. En op de vloer zwarte tegels met zwarte voegen. Ik vind het ten eerste veel kleiner lijken, het komt op je af. En je ziet er inderdaad alles op, vooral stof en watervlekken.

Deel Deze Pagina