Hallo, Zijn er dames die een zwarte keuken hebben en mij misschien daarvan een foto willen laten zien? We gaan in de zomer voor een nieuwe grotere keuken en ik heb mijn zin al een tijdje op zwart gezet, weet echter niet of dat zo slim is. Momenteel heb ik een magnolia-witte keuken van 3 m lengte, en ivm veranderen van het keukenraam kunnen wij nu voor een u-keuken van in totaal 8m gaan. Keuken is 3x3 m, groot raam op het zuiden, dus voldoende licht. Alvast bedankt voor reacties, MamaTom
Op pinterest is veel inspiratie te vinden! In mijn vorige woning hadden wij een zwarte keuken genomen. Echt alles was zwart: de kastjes, het blad, tegeltjes... Ik had mijn inspiratie toen uit de clip van John Mayer met Who Says opgedaan. https://www.youtube.com/watch?v=akvu1AOnUIw Nooit spijt van gehad qua kleur... wel qua materiaal want de kastjes waren nogal een stof aantrekker en kon ze dus dagelijks lappen.
Iemand bij mij in de familie heeft een zwarte keuken. Het lijkt prachtig, maar zodra de zon maar een beetje schijnt zie je er echt alles op!!! Elk stofje, elke vingerafdruk. Zou er daardoor nooit voor kiezen.
Op zwart zie je nog meer dan op wit. Dus tenzij je van poetsen houd zou ik voor wat anders gaan. Vind het trouwens wel heel mooi hoor.
De mijne is mat zwart/wit en ik sluit me helemaal aan. Je ziet alles en vooral de vingerafdrukken zijn er heel moeilijk van af te krijgen. Zal het niet nog een keer doen.
Bij vrienden ook iemand met een zwarte keuken, is mooi maar inderdaad een ramp voor stof en vlekken. Dus je moet graag poetsen!
Ik heb een donkerbruine keuken gehad en je zag er echt alles op! Ik zou zelf dus nooit meer voor een donkere keuken gaan en al helemaal niet voor zwart...uk was trouwens ook snel uitgekeken op de kleur, met mijn nu witte keuken heb ik dat helemaal niet
Wij hebben een zwarte keuken. De "splashwand" is een rode mozaiek met wat metallic steentjes en de bladen zijn gekartelde steen (dus niet vlak). Ben er nog steeds blij mee ook al zie je idd de vingers er hard op (geen handgrepen + kleine kinderen). Ik krijg de vlekken er trouwens beter af met Dreft afwasmiddel dan met bv Mr Proper allesreiniger...
Mijn schoonouders hebben een gedeeltelijk zwarte keuken: zijkanten, randen tussen de kastjes, aanrechtblad en plaat tegen de muur. En op de vloer zwarte tegels met zwarte voegen. Ik vind het ten eerste veel kleiner lijken, het komt op je af. En je ziet er inderdaad alles op, vooral stof en watervlekken.