ah sneu dat beessie zal een pijn gehad hebben kan me niet voorstellen dat dat geen pijn doet wel super dat die man dat beessie geholpen heeft echt super
Bij een vriendin van mij hebben ze de kat ook op die manier dood gevonden Hier dus ook nooit meer een raam op kiep!!
Het gebeurd helaas best vaak zoals ik hier lees. Ook de kat van onze buren is zo aangetroffen bij thuis komst. Helaas hebben ze hem toen in moeten laten slapen
Ook mijn kat heb ik ooit zo gevonden bij de buren. Hij was daar. En hoorde blijkbaar mij aan komen en wilden via het raam naar buiten. Dus ook een dode kat. en wat een schrik. En ben nog boos geweest op de buren maar ja die konden er ook niks aan doen. Het ergte was dat ik nog verstijfde van angst ook durfde haar er niet uit te halen. De ambulance/dieren, vertelde dat ze al dood was ze had haar strotte hoofd gebroken. Die klap ramen veroorzaken zo een hoop leed.
Brr wat een filmpje... en jullie verhalen ook zeg... Pff wist niet dat die ramen zoveel ellende gaven! Hulde aan die man die naar boven klom! En toch maar heel snel eens wat mensen dit filmpje laten zien en op laten letten met kiepramen!
Wij hebben op zolder ook kiepramen. Ik dacht altijd dat mijn kat zo niet naar buiten kon komen. Deze gaan nu dus dicht als mijn kat boven is. Als wij er niet zijn dan zit ze altijd beneden en kan ze niet naar boven. Lijkt me echt vreselijk om je kat zo aan te treffen. Hulde aan deze held!