Man vangt vallend kind van driehoog | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Wat een geluk!!!
Ja, ik las het net: Held!! Beetje lulverhaal over auto/tram. Punt is dat hij er was en de helderheid van geest had om het kindje op te vangen.
Waarom nou een lulverhaal?? Ik had precies hetzelfde gedacht! Als ie met de auto was geweest, was dat kind nu morsdood geweest! Als je zo geƫmotioneerd bent, dan denk je op deze manier....
Dit was laatst toch ook al eens gebeurd? http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/210785-jongetje-heeft-echt-geluk-gehad-valt-de-reling-roltrap-filmpje.html YouTube - BOY-FALLS-FROM-ESCALATOR-AT-THE-MALL-CAUGHT-BY-MAN-BELOW.
Ik zie dat niet als een lulverhaal. Ik zie het ook als iets dat zo heeft moeten zijn.... Een grote held, deze 'vanger'.
Super dat die man het kindje heeft weten te vangen! Wat een mazzel zeg! En ja voor mij lijkt het ook zo dat het zo heeft moeten zijn dat hij de tram had genomen! pff ik was van de week in de bristol en daar viel een kindje van zo'n hoge trap af! Er kwam eerst ook niemand aan, (ik stond andere kant winkel) toen ik net heen wou kwam er aan ouder aan, het kindje was denk ik 1 jaar. Vreselijk om te zien, volgens mij had het kindje verder niks maar het doet je wel wat als je dat ziet!
Dit moest zo zijn, gelukkig voor dat meisje. Maar ik vind wel vaak dat ouders hun kinderen wat beter in de gaten moeten houden in de winkels e.d. Als je dat soms ziet, kinderen rennen overal rond en zitten overal aan en de ouders hebben echt totaal niks in de gaten!