Natuurlijk kan er vanalles aan de hand zijn, maar geef hem een tijdje rust en extra knuffels. Als de DA zegt dat je je nog geen zorgen hoeft te maken, moet je dat ook niet doen. 2 dagen is erg weinig om bij te komen van een avontuur van 3 weken! Als je je over een week nog steeds zorgen maakt om zijn gedrag, dan kun je altijd nog even bellen met de DA. Desnoods een nieuwe afspraak, maar telefonisch kunnen ze je vaak al heel erg geruststellen.
Knoflookteentje smeren op de plek waar je het haar wilt hebben. T stimuleert de haargroei. Ook te gebruiken voor kale plekken op t hoofd.
Fijn dat je katje terecht is! Hopelijk gaat het snel wat beter, wanneer het niet beter gaat met wat lekkers, knuffels en veel aandacht zou ik ook even weer bellen/ langs gaan. Nu proberen te genieten dat hij terug is
Mogelijk heeft hij al die tijd nauwelijks gegeten of gedronken en ergens opgesloten gezeten? Ik zou het dus voor een stuk tijd geven, maar het tegelijk wel in de gaten houden. Als katten maar es konden spreken, hé ... Dan wisten we tenminste wat ze uitstaken. Ik word al gek als ze 1 volledige dag wegblijven en 1 van ons 3 bengels heeft vorig jaar ook 4 dagen geflikt. Toen hij uiteindelijk thuiskwam, had hij ook nauwelijks honger, dus hij moet wel ergens hebben gezeten waar eten was.
onze kater is ook een meer dan 2 weken weg geweest, overal gezocht maar na een tijd stond hij weer voor de deur, sterk vermagert en oogde ook doodziek, zijn met hem naar de dierenarts geweest en die heeft foto's gemaakt waarop een blokkade te zien was in zijn maag, iets blokkeerde de doorgang naar zijn darmen. kat was waarschijnlijk van huis gegaan om te sterven. was ook helemaal vies van de modder dus heeft waarschijnlijk ergens gelegen al die tijd. de dokter kon niet met zekerheid zeggen of het een tumor was. wij hebben ervoor gekozen om hem te laten opereren en hij bleek een soort steen oid in zijn maagje te hebben. kan ook een bates body geweest zijn. na zijn operatie knapte hij met de dag op en inmiddels zijn we bijna 3 jaar verder en doet hij het nog steeds erg goed. ik zou het ook nog even aankijken en goed in de gaten houden of hij goed eet, drinkt, en vooral poept en plast. en als je het niet vertrouwd toch nog een keer naar de dierenarts gaan met hem.