Vandaag zou iemand hier iets op komen halen rond half 12, maar kwam niet opdagen. 10 voor 12 heb ik via mp een bericht naar hem gestuurd waar hij bleef; geen antwoord. Toegevoegd aan whatsApp en zie dat hij online is. Dus ik weer gevraagd of hij nog kwam. Zegt hij, "ja sorry, ik heb geen oppas" Nouja, duidelijk gemaakt dat ik het niet netjes vond dat hij geen berichtje heeft gestuurd of even gebeld had (heeft mijn nummer).. Nu wilde hij wel later of een andere dag komen, maar eerlijk gezegd mag hij van mijn part wegblijven. Heb hem ook gezegd dat liever niet te willen, vertrouwen is sowieso weg. En na hem heb ik nog meerdere belangstellenden die heeeel graag dat willen wat ik verkoop.. Nu niks meer gehoord, zouden jullie in mijn geval verder gaan met de volgende geïnteresseerde?
Zeker, niet over twijfelen, dan had hij maar iets moeten laten horen dat hij niet kon komen. Gewoon door met de volgende!
Jazeker naar de volgende. Als mensen niet de moeite doen om op tijd te komen mogen ze van mij oprotten.
Ik ga tegenwoordig er niet eens meer achteraan, als men niet op tijd is dan gaat het meteen naar de volgende. Als hun niet netjes kunnen afbellen dan kan ik ook niet netjes blijven en gaat hij zonder pardon naar de volgende Ooit eens iemand gehad die zou rond een uur of 11 komen maar kwam niet op dagen. Heb tot 12 uur gewacht en heb toen de volgende een bericht gestuurd. Om 17.00u stond die gene die dus om 11u langs zou komen ineens voor de deur Heb hard gelachen en gezegd dat het allang weer weg was, hij was boos en vond dit geen manier van zaken doen want hij had wel 40km moeten rijden om hier te komen. Toen ik vroeg waarom hij niet netjes had gemeld dat hij later zou komen zei hij dat hij dat niet nodig vind. Heb hem alleen maar aangekeken, gelachen en de deur dicht gedaan Kom op, ben gekke henkie niet.
Ik had zaterdag een afspraak om half twaalf ... exact hetzelfde niet op komen dagen zelfs niet even een berichtje ... of ik niks anders te doen heb! Ik heb een berichtje achter gelaten en niks gehoord dus ... jammer maar helaas NEXTTTTT
Oh echt belachelijk hè:x Snap best dat het soms anders loopt dan dat je denkt, maar dan bericht je toch even? Waardeloos... Gelukkig ook vaak genoeg meegemaakt dat het ook anders kan