Ben even zo pissed off!

Discussie in 'De lounge' gestart door Assi, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik en mijn ex zijn nu een maand uit elkaar en hij wilde samen leuk naar de Efteling morgen. Nou, vooruit, leuk.
    Dat is een heel eind rijden over de snelweg!!

Nu gaat zijn nichtje en haar dochtertje A. van 10 maanden ook mee.

Krijg ik net doodleuk een sms van mijn ex:
    'vind je het goed als Yasemin bij mij op schoot gaat achterin? Dan kan A. in de stoel van Yasemin'

WTF!!!!
    :x:x:x
    Dus de veiligheid van haar kind is belangrijker dan die van je eigen kind!!??!!!!????
    Sorry ben nu zoooooo pissig op hem. Heb serieus niet eens zin meer om te gaan, zeg. Wat een onverantwoordelijke instelling ppffff.

Sorry, moest er echt even uit!

2. tulip

tulip Niet meer actief

nou ja, dat zou ik ook niet leuk vinden, tuurlijk zeg je sowieso nee, maar het feit dat hij het overweegt. Dat is wat als jij er een keer niet bij bent.

3. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik zou lekker thuis blijven, daag.
    Doe even normaal ofzo, kan er niet een 2e stoeltje achter bij in? Je gaat toch niet een kindje op schoot nemen...

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Pfff ik kan me voorstellen dat je daar kwaad over bent ja!
    Heeft de moeder van zijn nichtje geen stoeltje?

5. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    Ik kan er ook echt niet bij nee!! Mijn ouders hebben soms ook nog wel eens de neiging om te zeggen "ach dat kleine stukje moet toch kunnen" Nou echt niet. En idd dat hij zijn eigen kind op schoot wilt hebben om die van zijn nichtje in haar stoel te kunnen zetten?!! Volgens mij klopt er dan ook iets niet met het "pappa verantwoordelijkheidsgevoel"!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oh ik zou ook echt heel erg boos zijn!!! Hoezo A wel in de stoel en jullie dochtertje niet??????

Zou gewoon terug sturen, nee mijn kind is belangrijker en zij gaat in haar eigen stoel

7. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Waarom heeft zijn nichtje geen stoel voor haar kind?

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

van mij had hij het gebrek kunnen krijgen dan zorgen ze zefl maar voor een stoeltje.. mn dochter zou lekker in dr eigen stoel gaan daaaag

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik denk dat het hem er in zit dat ze wel een stoeltje hebben, maar dat ze anders met de plaatsen in de auto niet uitkomen ofzo...
    Tja, das dan jammer! Ik zou daar never nooit mee akkoord gaan dus ik begrijp zeer zeker dat je pissed bent!

Ik zou terugsturen dat je het onverantwoordelijk vind en hier niet mee akkoord gaat! Kom nou zeg... Misschien opperen om een tweede auto te regelen zodat iedereen veilig aan kan komen?

Ik zou niet meteen zeggen dat ik niet meer zou gaan, maar dan puur om het belang van de kids. Die verheugen zich er misschien al helemaal op? Probeer samen een geschikte oplossing te vinden. Als die er niet komt is het dan nog vroeg genoeg om te zeggen dat je dan liever niet naar de efteling gaat.

Succes!

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    met hoeveel gaan jullie dan? Neem aan dat die meid wel gewoon een stoeltje heeft toch?

2 volw voor, 2 stoeltjes achterin en een volwassene ertussen?

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    En anders is misschien met de trein gaan een optie???

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dat past hier niet. :) Best lastig inderdaad als je met 3 volwassenen weg wil.

Maar tjeez, ik zou ook boos zijn hoor. No way dat mijn kind los achterin gaat, omdat een ander kind in zijn stoeltje moet.

13. Mirella80

Mirella80 Bekend lid

Tsjonge levensgevaarlijk, dan gaat dat kindje van 10 maanden toch niet mee, die kan toch nergens is (I know beetje grof van me)
    Nee ik zou niet eens meer gaan alleen dan is jou kindje natuurlijk weer teleurgesteld.
    Bah wat kunnen exen toch moeilijk doen soms, ineens lijken hun eigen kinderen niks meer voor ze te betekenen.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ow ja hier past het wel, sorry.. we hebben nu tijdelijk een niet al te grote auto dus dacht dat het over het algemeen wel vaak zou lukken bij anderen.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    En idd een kind van 10 maanden.. zou niet weten wat mijn zoontje daar bijv zou moeten.

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mijn vriend heeft vrijdag zijn zus met haar kinderen en hun kinderen naar schiphol gebracht ze waren met twee auto.s.

Ik zeg heeft een van de kinderen in k haar autostoeltje gezeten nee ze zaten in de andere auto op schoot ik zeg lekker verandwoordelijk en nu ging het niet over een kleinstukje van Rotterdam naar schiphol noem ik niet een kleinstukje...

Maar er zijn mensen die een andere instellng hebben kan ook met cultuur te maken hebben van mensen maak je toch niet meteen druk.

Maar ik zou ook boosworden hoor! En zeggen of met stoel of geen dochter mee punt. Veiligheid voor alles.;)

17. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Wettelijk gezien moet het idd op deze manier, gastkind in de stoel en eigen kind niet. Tja, ik deed het ook niet. Maar waarom wil je met je ex naar de efteling???

18. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wel fijn dat hij je vooraf een sms stuurt, dan weet je dat hij hier nogal laks in is. Ik zou mijn dochter in ieder geval niet meer met een gerust gevoel aan hem meegeven.

19. tulip

tulip Niet meer actief

dat was mijn gevoel dus ook, nu ging je mee, maar wat doet hij als hij alleen is met jullie kindje.

20. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Persoonlijk zou ik niet eens meer mee gaan. Of met z'n 3en of niet. Niet dat jan en alleman nu mee moet en dan ook nog een kind op schoot! Pardon... spijt me zeer... ik was lekker thuis gebleven en een leuke dag ervan hebben gemaakt :)

Deel Deze Pagina