hey, het is natuurlijk ieder voor zich, maar gewoon meer uit nieuwsgierigheid.. merk om me heen dat veel het al bekend maken op bijv. hyves/facebook. terwijl ze nog niet zo ver zijn.. moeten nog naar vk of gyn voor intake bijv. zelf wil ik het rond 11 weken bekend gaan maken voor de buitenwereld maar merk dat ik, zeker nu ik het hartje heb zien kloppen, het wel van de daken wil schreeuwen!! zo blij als we zijn.. dus wanneer maakte jullie het algemeen bekend? of willen jullie het bekend gaan maken?? liefs pris
Ik heb nog steeds die 12 weken in mijn hoofd zitten. Hoop het vol te houden tot die tijd. Alleen mijn ouders mogen het (veel) eerder weten.
Ik heb het mijn naasten vrijwel direct verteld. Zulk groot nieuws kan ik niet geheim houden! En waarom zou je. Als het mis gaat, zijn zij er om je te steunen dus ook om in de blijdschap te delen. Op hyves/facebook en werk heb ik het langer stil gehouden. Totdat de eerste afspraak bij de vlk geweest was en het hartje klopte op de echo. Veel plezier straks met vertellen!
wou eerst idd ook 12 weken aanhouden.. maar tis zo onwijs moeilijk.. zkkr nu vriendin van me laatst ook het vermoeden uitsprak of ik misschien zwanger ben
@myo leuk!!! ik kan het denk ik ook niet veel langer stil huden hahaha jij succes straks met de bevalling zie dat je al 4 dagen over tijd bent!! spannend!!!
ik heb het de aanstaande opa´s en oma´s meteen verteld, en verder wou ik het stilhouden tot na de eerste goede echo, maar mijn man heeft zich al versproken en het gaat als een lopend vuurtje in onze vriendenkring nu. hier niet gelukt dus, maar als het mis zou gaan zou ik het ook delen met degenen die het nu weten. ideaal zou ik ook gewacht willen hebben tot 12 weken, op facebook zet ik het zeker niet voor die tijd, misschien wel helemaal niet.
Iedereen mag t weten als ik het hartje heb zien kloppen! Nog anderhalve week! Ik zit er zelf niet zo op te wachten om, als t mis is, dit aan iedereen te vertellen..... Zeker niet aan al mn collega's ofzo.. Of mensen die toch niet zo heel dicht bij je staan maar waar je wel aan hebt verteld (omdat t natuurlijk geweldig is..) Ik denk dat het wel heel veel mensen worden om je verdriet mee te delen mocht t mis zijn... Vandaar dat ik nog mooi ff wacht! Zit een beetje in de onzekerheid fase geloof ik! WIL DE ECHO!!
oef jah snap ik ik was ook stik zenuwachtig met eerste echo.. bij 7 wk en 6 dg.. kloppend hartje gezien *wiehoe* dinsdag de 18e termijn echo
heey dames, Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben en mijn zus en haar vriend waten het al maar dat is omdat zei nu ook zwanger is. We waren eigenlijk samen even lang zwanger maar ik had een vmk gekregen. Daardoor heb ik alleen haar op de hoogte gebracht. Verder gaan we het pas eind nov of met sinterklaas ofzo zeggen tegen de rest van de familie want we zijn zo bang dat het weer mis gaat En dan heeft meteen iedereen een leuk sinterklaas cadeau van ons ahhaahh Kuss
Ook hier zijn de meningen verdeeld.. vriendlief wil het eigenlijk na de 12e week echo vertellen.. Ik ben het er op zich wel mee eens..! Maar ow... wil het nu al zo graag aan mijn ouders en broer en zus vertellen!! Gewoon om het kwijt te zijn! En dat zal na de 1e echo die we 20okt krijgen vast nog erger worden! en inderdaad.. om het de hele wereld te vertellen.. zou ik wel tot de 12 weken willen wachten.. minimaal..! Maar komop... familie en broer en zus mogen het van mij echt nu wel weten!!!
Dit weekend aan ouders en zussen van ons verteld, met 7 weken dus. Morgen mag ik het mn beste vriendin zeggen van mn vriend Vanaf de 1e echo mag iedereen het weten. Wil deze graag voor de 12 weken, kan niet wachten en heb erge behoefte aan bevestiging dat het goed gaat en dus het hartje klopt.
Morgen echo en dan gaan we het aan de ouders vertellen, als alles goed is. Week later aan vrienden. Nu weet alleen 1 vriendin het een 1 collega.
Wij hebben het na de 1e echo met 6 1/2 week aan de ouders verteld en na de termijn echo met 12 weken aan de rest en toen ook op Hyves en Facebook.
Wij hebben het meteen aan ouders en zussen/zwagers/schoonzussen verteld... Met 6.3 weken (afgelopen vrijdag dus) heb ik een echo gehad, een mooi hartje was te zien. Toen hebben we het ook aan onze naaste vrienden en een paar collega's verteld. Pas als ik rond de 10/11 weken weer een echo heb gehad mag de hele wereld het weten! Liefs