chippen doen bijna alle dierenartsen! Enne tip doe zo'n kokertje aan zn halsbandje.. schrijf daar jullie telefoonnummer op kunnen de mensen altijd bellen
ondernemend beestje dus kunnen jullie nog wat mee beleven (zijn trouwens afgelopen vakantie 4 weken op corsica geweest.. mooi eiland als je tussen al die mensen door kunt kijken)
haha inderdaad woon op Corsica, het is hier allemaal nogal wat minder modern en 'anders'. Halsbandje heeft ie nu om en naamkokertje komt er ook nog aan Maar ik zal me eens gaan informeren bij de dierenarts. In de zomer is het hier inderdaad ongelooflijk druk, in de winter is het juist weer compleet uitgestorven Moet er wel aan wennen, heb altijd in de stad gewoond. Maar het heeft ook wel weer wat natuurlijk, al die natuur
oops inderdaad niet opgelet.. sorry.. maar in ieder geval is zo'n kokertje wel handig die van mij zijn ook niet gechipt en toen ik nog (tijdelijk) even terug was bij mn ouders was een kat zn halsbandje kwijtgeraakt. Mensen hebben m gevonden en mij gebeld (en zo hoefde ik geen nieuw bandje te kopen haha altijd makkelijk
nou zou hem geen halsbandje om doen als het een buitenkat is, hij kan achter veel dingen blijven haken en is gevaarlijk, zeker nu hij zo op ontdekkingsreis is!!! Beter om te chippen, kost wat maar veel beter... je hebt wel van die snel loslatende halsbanden maar vraag me af in hoeverre ze betrouwbaar zijn