Door: Novum, Vernieuwd: 1-3-2010 Sven Kramer en Gerard Kemkers uit elkaar (Novum) - Sven Kramer en zijn coach Gerard Kemkers gaan uit elkaar. Na het WK allround over drie weken scheiden de wegen van de twee, zo meldde Kramer in Vancouver aan de Leeuwarder Courant. Wie zijn nieuwe coach wordt is onbekend. Kramer benadrukte dat de breuk niets te maken heeft met de verkeerde wissel op de 10 kilometer, waardoor hij naast de gouden medaille greep. "Dit wisten we intern allang. Ik ben er de man niet naar om mensen een schop na te geven, maar ik wil iets nieuws." Overigens hebben zowel Kramer als Kemkers nog een doorlopend contract bij de TVM-ploeg. Er wordt al langer gespeculeerd dat Kemkers, die de schaatsploeg al sinds 2002 onder zijn hoede heeft, een andere rol krijgt. Hij zou als technisch directeur verdergaan.
Msn.nl geloof ik niet zo. Die brengt wel vaker raar 'nieuws'. En het nieuws wat ze hebben is vaak een paar dagen oud.
Als ik eerlijk ben geloof ik er helemaal niets van dat de breuk niks te maken heeft met het voorval van Kramer met Kempers. Maargoed...
We zullen zien... Op nu.nl stond het vanmorgen ook het bericht dat ze wel uit elkaar zouden gaan. En nu wordt er ontkent.. Ach ja, we zullen moeten afwachten.
Ik geloof niet dat ze al uit elkaar zijn maar zie een breuk wel komen om eerlijk te zeggen!!!!! Dit gevoel heb ik al sinds dinsdag....... Persoonlijk denk ik niet dat Sven nog op zulk hoog niveau kan presteren onder Kemkers, helaas is daar teveel voor gebeurd!!
We zullen het nog wel horen. Er staat dat ze dan over 3 weken met elkaar stoppen, dus zal niet lang meer duren voordat het echt duidelijk is dan.