Wij hebben ook alles geprobeerd maar niks helpt. Pillenschieter, door het eten, in de strot duwen, poeder en dan Door natvoer, pil prakken en Door natvoer en pasta. Niks lukt, ik ben ook opzoek naar de tip.
Easypill vragen bij je dierenarts. Mijn kat heb ik uit het asiel en is panisch als je haar in een greep moet houden maar eet de pilletjes anders niet op. Dat easypill is een soort deegachtig iets waar je het pilletje in kan kneden en dan kan ik het hier zo op de grond gooien en dan eet ze dat geknede balletje met het pilletje er in zo op.
Nou zelfs met zijn 2e is het niet gelukt. Pilletje achterin der mond gegooit en nog spuugt ze em uit. Op de 1 of andere manier vertrouwt ze mijn vriend heel erg en nu heeft ie het door haar natvoer gegooit en eet ze het wel op. Bij mij liet ze het gewoon staan en ik deed niks anders dan hem. In het vervolg mag hij het door haar eten doen en doe ik de andere kat wel
Gewoon zo'n spuit. T slotje bij t aantal ml zetten dat je wilt geven. En met zn 2 en doen. Die pillen werken ook niet bij onze katten wat een gedoe
Ik wikkel mijn kat altijd in ern oude handdoek. A la ET eigenlijk, zodat alleen het gezichtje nog zichtbaar is. Zo kan ze niet krabben en geen kant op zodat ik die pil erin kan doen. Als ik dat niet doe zit ik ook onder de krassen hoor. Bij deze kat eens bloed laten afnemen. Moesten met 3 man beet houden...