kat poept naast de bak

Discussie in 'De lounge' gestart door Pandora, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb 1 bak...maar zoals ik al zei...als het echt aan die bak zou liggen, zou hij wanneer de bak in de huiskamer staat, toch ook liever ergens anders poepen?????? maar dat is niet het geval :( hij poept ook niet buiten, want hij wil niet naar buiten ;)
     
  2. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.758
    829
    113
    Noord Holland
    heb niet alle reacties gelezen maar misschien is de kattenbak wel te klein aan t worden voor hem. hier hadden wij ook een kater en die bak was duidelijk te klein als hij moest poepen en ging precies naast de bak zitten;) andere bak gekocht( de grootste die ze toen hadden staan) en toen was dat probleem ook meteen verholpen. succes
     
  3. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    dit is ook de grootste bak die ze hadden...en ook dan weer...waarom poept hij er in de huiskamer wel gewoon in dan? als het echt aan de bak zou liggen zou hij overal in huis poepen, en niet alleen wanneer hij in de hal moet als we weg zijn :(
     
  4. denise89

    denise89 Bekend lid

    22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    misschien voelt hij zich niet op zijn gemak in de hal en laat hij dat merken om naast de bak te poepen.

    is er in de hal iets veranderd. zit daar de brievenbus ook en is hij een keer geschrokken van iemand voor de deur of dat er iets door de brievenbus is gegooid zoals post.


    misschien proberen hem eens in de woonkamer te laten snachts.
    kijken of hij intussen het speelse wat kwijt is snachts.
     
  5. Vagans

    Vagans VIP lid

    13 aug 2010
    8.491
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ja ik denk ook dat het een gedrags probleem is, je zou natuurlijk altijd langs de DA kunnen gaan om hem te laten checken maar wat je zegt het is alleen als die in de hal staat. Ik denk ook dat er miss iets gebeurd is waar die van geschrokken kan zijn, en onthoud het kan voor ons iets totaal onbenulligs zijn wat op de kat een grote inpact heeft gemaakt!
     

Deel Deze Pagina