Poging tot 'kinderontvoering' gefilmd in Engeland - HLN.be Er staat bij dat nog niet duidelijk is of de man kwade bedoelingen had. Ik vind het maar vreemd hoor, je ziet toch duidelijk dat dat ventje bij die jonge vrouw hoort. Mijn zoontje loopt ook wel eens achter me aan te sjokken. Brrrrrr....eng.
Als ik dit soort dingen zie, ben ik zooo blij met mijn panische moeder. Moest altijd voor haar lopen in het openbaar, altijd in het zicht Moet je zien hoe snel dit gebeurt, jeetje.
ZO snel kan het gaan. Misschien dat er wel iets mis was met de man aangezien hij al 80 jaar was. In deze situatie had de man misschien echt geen kwade bedoelingen maar zo zie je maar hoe snel het dus gebeurt kan zijn....
Ik heb alleen het filmpje gezien, verder niets gelezen ofzo maar ik geloof niet direct dat de man kwaad in de zin had hoor. Het kindje liep voor de winkel al een stukje bij moeder vandaan. Misschien zag de man niet dat de blonde dame een lege buggy had en het ventje bij haar hoorde en pakt hij hem daarom bij de hand. Nee vind dit niet duidelijk een poging tot ontvoering hoor.
Dat dacht ik ook.....maar wat ik vreemd vind is dat hij hem meteen ' meenam'. Ipv van even stilstaan met de peuter om rond te kijken naar zijn moeder/vader......
Als hij echt het kindje wou ontvoeren dan vind ik wel dat de moeder kalm zou blijven. Ik zou hem aanvliegen denk ik, of wel zoveel herrie/stennis maken dat zo'n man echt niet wegkomt. Zoon loopt hier in het dorp ook zo achter mij aan, maar in de stad zit hij aan het tuigje of in de kinderwagen. Niet dat ik zozeer bang ben voor ontvoering maar wel dat hij kwijt raakt.
Ja vind die moeder ook erg kalm voor als iemand haar kindje aan het ontvoeren was. Zou er gelijk op af vliegen.