Ballorig

Discussie in 'De lounge' gestart door MissT, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Ik zit er aan te denken om dit weekend een middagje naar Ballorig te gaan.
    Ik ben er nog nooit geweest dus vroeg ik mij af; Is het leuk voor een 1 jarig meisje?
    Las wel dat je speciale 'peuterochtenden' hebt, maar kan je er ook gewoon in het weekend heen?

Thanks alvast!

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Heey Meis!!

Isabelle is natuurlijk ietsjes ouder dan J. Maar volgens mij is J ook best snel toch? Beetje lopen al enzo? Ik denk echt wel dat ze het heel leuk gaat vinden!! Hier is het altijd een groot succes! Wij gaan nooit met de peuterochtenden, maar gewoon als het voor iedereen open is en dat gaat gewoon goed!

Veel plezier alvast! ;)

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Kan, maar persoonlijk zou ik door de week gaan. Dan is het veel rustiger ;).

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

op zich is het best leuk voor een 1 jarige al kan ze nog niet veel. wel is er vaak een speciaal gedeelte voor hele kleintjes. wij gingen ook weleens toen hoor. maar echt leuk vinden we het nu pas voor onze oudste. die is nu bijna 3. ze kan zich gewoon zelf vermaken. weet waar papa en mama zitten en komt af en toe voorbij gerend voor een slok drinken. veel plezier

5. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ballorig is super voor je dochtertje, lekker springen en in de ballenbak! Ik zou persoonlijk alleen niet in het weekend gaan, maar op een peuterochtend en dan vooraf even informeren of er schoolreisjes zijn. Grotere kindjes zijn namelijk net zo enthousiast als jouw dochter, en in hun enthousiasme gaat het er soms was onbesuist aan toe. En voor zo'n kleintje is dat best eng al die reuze om je heen te springen.

Uit ervaring met zo'n kleintje: ga als het rustig is, zodat ze lekker op maar haar gemakje alles kan ontdekken en uitproberen, zonder het risico onder de voet te worden gesprongen. Geloof me, voor jouw gemoedsrust ook een stuk beter;)

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Grappig, zo verschillend! Isabelle (15 maanden) vindt het al een paar maanden helemaal geweldig! Wij gaan trouwens altijd naar Kids Castle of Wamelland (is wel net zoiets als Balorig), daar mag je zelf ook mee in die klimdingen, ik laat haar daar uiteraard niet alleen in gaan ;).

7. susy26

susy26 Niet meer actief

LEUK! Wij zijn vorige week zondag nog geweest, en wat heeft tie zich weer uitgeleefd! Geweldig! En qua drukte viel t wel mee hoor. Was gewoon gezellig druk.

8. fafje

fafje Niet meer actief

ja heel leuk...wij zijn heelrijk vroeg gegaan om 1030 ofzo...de drukte kwam vanaf 12 en toen zijn we weg gegaan....peuterhoekje was lekekr rustig...

ohh die ballenbak vond ie toch geweldig...wat een pret...nog echt klimmen en klauteren zat er nog niet bij( je mag overal gewoon mee)...maar het was wle ene succes...lekker tosti gegeten en wat lim gedornken, hij vond het super!

nu is hij heel erg bezig met klimmen, dus we gaan binnekort weer es!

9. tulip

tulip Niet meer actief

super juist!! Wij zijn ook voor het eerst gegaan toen ze ongeveer een jaar was en ze vond het geweldig. We gaan zeer regelmatig nu, ze vindt het helemaal het einde.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik roep hier al 2 maanden dat we écht moeten gaan vanwege de jongste :) . Ik vind het echt super - in oud beierland is de peuterhoek in elk geval ook erg leuk. Wat fafje al zegt: Wel gewoon lekker vroeg gaan. Ik zou proberen om om 10.00 uur voor de deur te staan - dan ben je als het écht druk wordt weer weg... alleen even checken of er dit weekend vanwege sinterklaas geen feestelijkheden zijn (waardoor het extra druk wordt) .

11. fafje

fafje Niet meer actief

ja idd feestdagen kunnen ngo wel es druk zijn..ik was in zoetermeer gegaan...voorhene Ballorig nu De ballenbak...en wa sop een zondag...maar idd als ie net open gaat om 10u is natuurlijk helemaal goed....

mn zoontje slaapt altijd rond 12/13 dus was perfect hij heeft 3 uur liggen slapen, was kapot hahaha

12. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Wij zijn al regelmatig naar Ballorig geweest en vinden het erg leuk.

Vorig weekend zijn we naar Wamelland geweest. Dit was ook super. Vooral voor hele kleintjes tot 2 jaar vond ik dit veel beter omdat ze een gedeelte hebben wat echt afgezet is en waar de grotere kinderen ook echt uit blijven. Wij waren er zondag en het was ook erg rustig.

Als ik zou moeten kiezen zou ik naar Wamelland gaan. Zowel mijn meisje van 3,5 en mannetje van 8 maanden hadden het daar super.

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier komt ze er af en toe vanaf een maand of 8 maar altijd groot succes!
    Vanaf 1 is het helemaal leuk. Hier vind ik de peuterochtenden ook het fijnst, in het weekend zitten er ook vaak grotere kinderen in de baby/peuterhoeken.

14. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wij komen er ook al vanaf dat ze een beetje kon stappen, ging expres op de peuterochtenden heen, dan is het wat rustiger .
    maar we gaan nu amper heen, laatste paar keren kwam ze er gewoon ziek geweest, verkouden hoesten. maar die bij ons is nu ook niet echt schoon

Deel Deze Pagina