Mijn zwager kwam gister op het fantastische idee om geen lootjes te trekken dit jaar met sinterklaas maar om zo wat te halen voor ongeveer 10 euro wat voor iedereen kan. Maar de ouders van zijn vriendin zijn er ook bij en ken die mensen amper en weet hun interesse totaal niet maar hoe kun je nu iets halen dat iedereen zou willen hebben? Behalve dingen om te eten of te drinken? Wie kan me helpen.
Cadeaubon voor Hema oid Boekenbon of gewoon een interessant boek dat voor iedereen kan dienen Mandje of box met allerlei bruikbare dingen zoals koekjes, chocolade
Mmm moeilijk. Maar goed dat zou het ook zijn als je hun lotje zou trekken. Iets voor douche of bad zou ik dan doen.
Een cadeaubon als sinterklaascadeautje? nee zeg, dat is toch helemaal niet leuk? Koop dan een grappig boek (het jaaroverzicht van Fokke&Sukke doet het hier altijd goed), of een paar tijdschriften (één voor hem, één voor haar, één voor een kind). Het hoeft niet nuttig te zijn, maar bij sinterklaas horen pakjes, met een écht cadeautje erin, en geen geldbedragen. Ik zou iets kopen wat voor veel mensen leuk is, maar misschien niet per se voor iedereen. Mochten er nou mensen zijn die heel ongelukkig worden van hun cadeau, dan kunnen ze toch proberen om onderling te ruilen?
een kalender massageolie erotische douche gel een pot choco met een brood schoenpoets, dan kunnen ze 's avonds een mooie schoen zetten pff ik weet het echt niet maar dat had je al door zeker
Filmpakket: Bioscoopbon, popcorn, m&ms, flesje cola, leuk folie eromheen en inpakken maar. Mcdonalds bon Chipspakket Vogelwinterpakket Iniminikerstpakket, leuk verpakken. Dit zijn dingendie het goed doen bij ons.
hier dezelfde missie gehad. Ik heb de website van de bijenkorf afgestruind en kwam tot: - mooi koksmes (knalrood) - design koffielepels - hele leuke koelkastmagneten (snorren, hoeden, brillen) - luxe olijfolie met een soort kwast erbij en een cadeaukaart van bol.com en nog iets maar kom er even niet meer op Dit is van mij en mijn vriend samen. We doen altijd 3x10,0 pp en dan in het dobbelspel met 6 personen.
Je kan ook een kijkje nemen bij euroland (volgens mij heet dat zo) Of bij de xenos ,bij de bartsmit/blokker heb je 5 voor 5 euro dvd's (soms best leuke bij ) Bij de bristol hebben ze ook wel is leuke hebbe dingetjes, of kruidvat... Volgens mij genoeg tips van alle dames hier, hoop dat je iets leuks kan vinden... *De filmpakket tip , Super idee, ga ik even onthouden...
die decemberkrasloten zijn heir altijd wel favoriet een thee/koffie/bier mandje ? of juist een pasta pakketje maken?