Ben nieuwsgierig naar de meest gebruikte apps Dus welke apps gebruik jij het meest op je telefoon/tablet? Ik zal zelf beginnen; Ik heb geen Ipad meer (overleden ) dus gebruik nu enkel nog mijn Iphone6. Mijn meest gebruikte apps zijn: Cozi (agenda app die zowel ik als mijn man gebruiken), Instagram, Oh She Glows (recepten app voor inspiratie), Facebook, AD, Klasbord (social media tool van school), ABN AMRO app, Mail en Notities, Hay Day (het enigste spelletje wat ik op mijn telefoon speel ), Whatsapp, Berichten en Internet. Oh en natuurlijk de camera app.
WhatsApp, Google Agenda, Google Maps, app van mijn bank, NS Reisplanner, 9292OV, Gmail, Paypal, Shazam, Volkskrant, klasbord en de app van werk1, de app van werk 2 De meesten gebruik ik meerdere keren per week
Facebook, whatsapp, bankieren app, Anna energie-inzicht app, Huiswerk (voor huishoudplanning) en sudoku en simcity
Whatsapp, instagram, internet, camera, google maps, ABN amro, mijn (cyclus) kalender, S health, buienradar, pinterest, notities, tv online van telfort, reclamefolder, H&M, zara, Play boeken, snapchat (lekker gek doen met dl ) en de kids stand van samsung glaxy s7 (is dl erg gek op)
Facebook, Whatsapp, Instagram, Gmail, NOS, Nu.nl, Google Analytics, Hotmail, Twitter, Rabobank, Calender, Notities, H&M, Weeronline, Buienradar, Marktplaats
Internetbankieren Photofy Maigisto Voetbal.nl Whats app Marktplaats Netflix En samen met de kinderen pokemon Go
Whatsapp Instagram Facebook, helaas kan ik daar niet van af blijven Prenatal Snapchat Spotify ING bankieren
Whatsapp, spotify, reisapp voor openbaarvervoer hier, bankieren app, nu.nl, 1010, Pinterest, facebook.
Spotify Gmail Chrome browser Telegram (ipv Whatsapp) Instagram Twitter Facebook NS reisplanner Wunderlist Pokémon Go Neko Atsume (spelletje) Timehop internetbankieren de camera, de klok(wekker+stopwatch) en de rekenmachine En in een kort deel van het jaar absoluut de Wie is de Mol?-app
Een beetje op volgorde van gebruik: Whatsapp Runkeeper (ik fiets veel en deze app is gekoppeld met Menzis en sparen zo punten, wij sparen telkens voor korting) Weatherpro (check ik elke ochtend) Pokémon Go Myfitnesspal Rabo internetbankieren Google maps Colornote (om notities en boodschappenlijstjes te maken) Chrome Youtube E-mail Agenda Sinds gister Netflix dus nog niet gebruikt, maar ga ik wel doen
WhatsApp, magic timer (tandenpoets-app), mindbody (om crossfit te plannen), fertilityfriend, abn bankieren, runkeeper, Spotify. Oh ja, mail, browser (Chrome), agenda, klok, Google foto's, Google drive, maps, pinterest en Remember the milk!
Redelijk op volgorde: Whatsapp Klasbord (dingen delen met ouders) Mail Safari NOS & NU.nl Wunderlist Spotify ING bankieren 9292 & Google maps Youtube Pinterest Funda Shazam Camera, weer, klok, notities
Google, Rabobank, Google maps, mail, foto's en camera, Appie (Albert Heijn), bol.com, Zalando, esprit, whatsapp, YouTube, marktplaats, omroep Brabant, NOS, booking.com, agenda, weerapp, wekker, Graphico (groeicurve zoon) en de Nikonapp waarmee ik draadloos foto's van onze fotocamera kan halen. Best veel eigenlijk. Had ik niet verwacht.