Wat een prachtig nieuws! Jij krijgt vast je glimlach niet meer van je gezicht.. heerlijk zeg!! Veel plezier met knuffelen
Nou, dit is toch wel het leukste nieuws wat ik vandaag gehoord heb, hier word ik echt blij van!wat heerlijk, geef je kat maar een dikke knuffel!
Wat fantastisch voor jullie!!! Verwen 'm maar lekker!! Ik zou inderdaad ontzettend benieuwd zijn naar zijn belevenissen. Hou 'm maar lekker binnen (voorlopig).
Dank jullie wel allemaal!! Het voelt weer helemaal vertrouwd. Enige jammere is dat de andere 2 katten helemaal van slag zijn. Het waren beste vriendjes, maar dat zijn ze weer vergeten. Het is nu flink blazen en grommen, maar dat komt vast ook wel weer goed. Dus we houden voorlopig alle deuren en ramen gesloten. En het schattige is dat mijn zoontje van 11 maanden ook heel blij lijkt te zijn, hij moest erg lachen. Hij heeft vast niet door dat het dezelfde kat als 2,5 maand geleden is, maar hij vindt het een leuke kat
Oooh wat mooi!! Mijn kat is ooit ook verdwenen,2weken voordat we gingen verhuizen....en dat huis werd gesloopt.. Het blijft altijd nog door mijn hoofd spoken,wat als hij terug gekomen is..... Heb nog een hele tijd daar gezocht elke dag.... Nooit weer gezien
Dat verwacht je niet meer na zo'n tijd! Mijn schoonzus werd laatst gebeld dat haar kat een half uur verderop (met de auto) zat bij mensen thuis. Deze was meegelift in een bestelbus. Ze mistte 'm nog niet, was dezelfde dag nog. Gelukkig een halsbandje met zo'n adreskokertje. Maar zoiets zou het misschien wel geweest kunnen zijn.
jaaa goed zeg! en dat zal vast wel ff wennen zijn met de andere katten, even opnieuw laten weten wie de baas is maar dat komt vast wel goed! nou net op tijd terug voor dierendag moet hij gedacht hebben