Ik laat de maxicosi nu altijd in de auto staan, omdat ik het tillen te zwaar vind worden met Valerie erin. Nu moest hij er laatst toch even uit, om in een andere auto te zetten. Zag ik dat er een vlek zat bij het stuk waar Valerie haar hoofd zit. Het lijkt wel uitgebeten in de stof ofzo. Het is een grote ronde vlek, misschien van het zweten op haar hoofdje? Dus heb gisteren de bekleding eraf gehaald, vanisch op de vlek gepoetst en in de wasmachine gedaan. Maar de vlek is er nog niet uit, zelfs niet minder geworden. Heeft iemand tips?
Er zijn ook hoezen voor in de maxi cosi te koop, deze zijn volgens mij van badstof, makkelijk te wassen en lekker met het warme weer. Groetjes Senna
Die hoezen ken ik wel. Alleen heb ik een leuke maxicosi en dan vindt ik het jammer hem te verstoppen onder een hoes. Heeft iemand anders nog tips?
water koken en af laten koelen een eetlepel zout erbij en daar de bekleding mee wassen, dat kun je in een emmer doen. Nadat je de vlek hebt behandeld gewoon de bekleding in de wasmachine wassen op koud, dan moet het goed zijn.
Denk dat als het echt uitgebeten is je er niet veel meer aan kunt doen helaas om de kleur terug te krijgen.
als het echt uitgebeten is, krijg je het helaas niet meer weg, ben ik bang. ik vond een hoes ook jammer, want ik heb onze mc zelf bekleed met leuke stof, dus zonde om onder een hoes te stoppen. als oplossing hiervoor heb ik een aerosleep inlegger gekocht; die bedekt alleen het middenstuk, waarop je kindje ligt. het is een luchtdoorlatend laagje, waardoor je kindje ook minder zweterig ligt. hier werkt het supergoed (auto zonder airco). te koop bij oa. prenatal voor 19,95e. succes!
Ik laat het altijd even weken in de soda. En voor het wassen kwak ik dr nog wat Shout op. En er gaat nog wat Vanish mee bij het hoofdwasmiddel.