Ik zit in dubio. Mijn moeder is volgende week jarig en ik wil een loving family ketting voor haar kopen. Alles van Loving Family - MamaKado: alles mooi voor moeders Dus ik had er al een met 3 kindjes in het mandje, staat ook wel leuk omdat ze 3 kleinkinderen heeft. Maar toen bedacht ik opeens dat ze eigenlijk 4 kinderen heeft. Mijn zusje is ruim 40 jaar terug verongelukt op 1 jarige leeftijd (18 mnd). Dus nu twijfel ik.. Voor mijn moeder hoort ze er echt wel bij, maar ik wil het niet te beladen maken. Twijfel twijfel, wat zouden jullie doen?
Ik zou het wel doen.. Ik heb ook nog een broertje wat is overleden op heel jonge leeftijd en voor haar hoort die er ook altijd nog bij. Denk dat het juist een erg mooi gebaar is!
4! Ze heeft toch 4 kinderen gekregen. En of die ene nu op 1 jarige leeftijd is overleden of dat dat later was gebeurd. Die hoort er bij. Ook al ken jij die niet. Je moeder natuurlijk wel. Die heeft dit kindje gedragen, geboren laten worden en 1 jaar lang verzorgd en opgevoed.
Die is leuk idd...of aangezien hij echt voor je moeder is zou je ook voor moeder met 4 kinderen kunnen kiezen.
Mijn vader heeft met Moederdag een hartstilstand gehad en overleefd.. Ik gok dat ze hem wel er bij wil hebben
Mooi kado hoor. En met alle uitleg snap ik dat je voor deze gaat. Zal voor je moeder wel emotioneel zijn als ze hem krijgt.
Misschien ben ik in de war, maar je schrijft over 3 kleinkinderen niet over 3+1 kinderen. Ik zou in dit geval denk ik toch voor drie gaan, omdat het gaat om een oma+kinderen en niet om de eigen kinderen, toch? En jouw zusje "hoort" niet bij de kleinkinderen, maar bij de eigen kinderen. Als de ketting symbool staat voor haar als moeder en dus voor haar kinderen, zou ik je zusje wel meetellen.
Hij staat voor haar kinderen, maar ik vond 3 eerst wel praktisch omdat ze ook 3 kleinkinderen heeft soort twee-in-een-klap principe! Maar we zijn dankzij wat er met mijn vader is gebeurt een stuk hechter geworden, dus ga ik voor de 4 kinderen met twee ouders.