Kat uit de box houden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vica86, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Wij hebben de box pas neer gezet toen de baby was geboren en de hond heeft er geen moment problemen mee gehad, bij de 2de hadden we een kat en ook de box weer pas neer gezet toen de baby was geboren en ook hij heeft er geen problemen mee gehad het was toen nog wel een jong katje was denk 2weken voor de baby geboren werd bij ons gekomen om 6weken leeftijd maar goed toen de baby ging zitten en de box naar benede ging speelde hij met onze dochter door tussen de spijlen van de box door te balanceren en dat vonden ze samen geweldig. Hij lag verder nooit in de box was niet zijn plekje soms als hij over de rand van de box liep om naar de bank te komen werd hij weleens de box in getrokken en aaide mijn dochtertje hem op haar manier en dan sprong hij gauw weer uit de box. Na 9maanden is de box al weg gegaan omdat mijn dochter toch nooit meer in dat ding zat en de poes het ook niet intressant vond. Ze hebben toen samen op een boxkleed gespeelt op de grond en daar heb ik hem niet af gejaagt hij lag daar niet te slapen maar speelde met mijn dochter dus zag ik geen probleem elke 2dagen ging dat kleed de was in.

Dit keer hebben we geen beesten in de woonkamer dus de box mag dit keer wat eerder naar binnen hoef toch nergens rekening mee te houden nu.

Deel Deze Pagina