Er is nu een mooie aanbieding bij dirk van den broek Toevallig had ik gisteren luierbroekjes gekocht van libero Is voor de nacht voor mijn dochter. Want ze trekt haar luier elke keer uit... En een slaapzak wil ze gewoon niet meer.. Maar ik betaalde gisteren bij de AH bijna 10 euro!!! En nu zijn ze bij de dirk 5.99 Dit zijn de aanbiedingen: Libero up & go (broekjes) Maxi+, Extra large of extra large+ van 9.49 voor 5.99 Pampers Micro voor baby's van 1,5-3kg inhoud 24 stuks of new born voor baby's van 2-5 kg inhoud 28 stuks van 5.95 voor 3.99 Je hebt ook nog het merk Friends en Dry Nites, maar dat zegt me eigenlijk niks. Wij gaan straks dus nog maar 2 pakken luiers libero halen.. Scheelt zo veel! Ook krijg je 20% korting op de Olvarit potjes fruit!
hoi hoi Dry Nites is ook een goed merk.hebben we verkocht toen ik nog in de drogisterij werkte. xxx Kaatje
er komt vanaf as donderdag ook een aanbieding bij c-1000 van pampers dan is het 3de pak gratis wij hebben ook geen dirk van de broek in de buurt wel een c1000, het is ook een mooie aanbieding
Friends is eigen merk van Dirk van den Broek, nu voor 6 euro te halen bij de Dirkx drogist. Wij gebruiken die luiers altijd en ze zijn heel erg goed. Ik kan ze zeker aanraden.
Ik dus net naar de dirk toe... hebben ze geen drogist erin... Dus die actie gaat aan mijn neus voorbij Want dan moet ik er voor naar zeist toe rijden dat is hier een half uur vandaan... Maar toch is dirk erg goedkoop De luierst kosten 6.95 en bij a&h bijna 10 euro! Hoe kan dat nou zo verschillen?? Ik heb dus toch maar luiers en nog andere boodschappen meegenomen, want anders ben je daar voor niks...
hoi ik haal eigenlijk altijd luiers bij de etos of ze moeten ergens in de aanbieding zijn van huggies of zo. heb normaal gesproken etos eigen merk. zijn ca 9 euro en je krijgt er babyzegels bij, ook op het pak nog twee. als je dan twee vellen van 15 zegels vol hebt krijg je een pak luiers gratis of iets anders. bij jonge gezinnen (als je daar lid van bent) krijg je via internet een kortingsbon van 5 euro op huggies) femke
Hoi Femke Ik heb ook de luiers van de etos en ik spaar ook! Heb al een stuk of 6 pakken luiers gratis gehad Maar ik gebruik die libero broekjes speciaal voor de nacht Kan ze niet uittrekken en die broekjes van de etos daar plast ze doorheen. Dus vandaar dat ik deze luiers nodig heb Ik had vorige keer pampers maar dan gewone luiers en die trok ze dus uit (maar een slaapzak wil ze niet meer) En pampers broekjes zijn echt duur!! Libero zijn zo zacht en fijne luiers... is maar voor de nacht alleen. Als ik onderweg ben heb ik luierbroekjes van de etos en als ik gewoon thuis ben de gewone luiers van de etos Dus ik heb 3 verschillende luiers hahaha
thea hoeveel luiers zitten in een pak??? ik gebruik nu c1000 luiers maar die zijn weer wat duurder dus als er nu net zoveel in zitten dan ga ik ze wel even halen(o nee ik laat ze halen )