Ja precies betaald met liefde Onze andere kat had cadeau lint gegeten De hele nacht spugen en toen zagen we dus stukkies lint Maar ze bleef spugen De arts zei dat het met een pil over moest gaan Ze werd alleen maar beroerder Dus weer terug. Geopereerd en je wil niet weten wat er nog allemaal in haar darmen zat. Als we niet gelijk waren gegaan had ze nu dood geweest Want dat lint trekt alle darmen stuk.... maar gelukkig is alles heel gebleven. Prijskaartje...700 euro... alles bij elkaar
Ben vannacht ook behoorlijk verdrietig geweest Het idee dat hij buiten zat... brrrrr Ben zo blij dat ie weer terug is. En niks heeft....
kan ik me voorstellen hoor, wij hebben een hond, maar oef als die maar wat heeft word ik al gek. zijn toch net kinderen he als ze wat hebben. liefs sam
Het zijn zeker net kinderen hoor! Kan niet zonder ze Helemaal niet omdat mijn dochter juist zo gek is op die kat Hij laat veel toe en is erg makkelijk Die andere kat moet dat allemaal niet Dus ik was extra verdrietig...
Ooooo wat zielig Ik was er ook altijd bang voor bij onze katten (nou ja de oudste niet, dies te bang om dat te doen). Nu hebben we gaas gespannen... Ze kunnen wel op t balkon, maar niet meer op t randje. Scheelt mij weer stress
Ik heb dat ook met mijn kat gehad, toevallig ook vanaf 3 hoog... Helaas was ze niet gevallen maar geduwd Door onze boven buren, we zagen al regelmatig een bezem voor het raam bungelen om onze kat vanaf de railing te duwen, stel domme mexicanen waren het... Gelukkig niks aan de hand erg geschrokken, ze komen immers op de pootjes terecht
gelukkig woon ik daar al lang niet meer, maar volgens mij als ik het soms zo bekeek, woonde daar een stuk of 5 generaties van die familie... ook was er schuin boven ons op de 5e verdieping een stel rot kinderen, die dus met visdraad en een haakje richting ons balkon zwierde, vond dat de poes zo raar deed, dus ik kijken zat ze helemaal verwikkeld in de visdraad met haakje, gelukkig niks opengehaald
ik wil even mijn zorgen uiten, niet om je ongerust te maken hoor. Ik weet uit ervaring van mijn werk dat ze soms inwendig wel wat kunnen hebben. Als ie sloom wordt of gaat braken, niet wil eten gelijk naar een arts gaan hoor. Bovendien is het misschien wat aardig om een pijnstiller te halen voor hem, meestal een dag later hebben ze behoorlijk last van hun spieren en gewrichten. Sterkte ermee en hopelijk valt alles mee.
Dank je niek! Hij heeft wel al brokjes gegeten en gedronken Niets eruit gegooid Maar wat jij zegt is misschien wel een goeie FF een pijnstiller....
Foto's staan in mijn album Laat maar weten als je gezien hebt dan haal ik ze er weer af Hebben t gewoon overal vastgeknoopt waar maar kon Ze proberen zelfs niet meer om aan dat gaas te krabben of zo. Gaan gewoon liggen op t balkon en klaar beetje naar buiten staren
Dank je wel voor de foto's En ik zie gelijk het probleem waarom het ons niet makkelijk zal lukken Wij hebben namelijk geen bovenburen en dus ook geen balkon boven ons Is lastig vast maken...
Phoe gelukkig. Die van ons is zo'n schijterd. die durft niet eens van de kast naar de grond te springen. wel omhoog maar niet omlaag. Ze heeft ooit tot diep in de nacht op de nok van het dak gezeten. mijn vriend is uiteindelijk het dak opgegaan. En wij maar roepen: kom van het dak af, haha. Nee, gelukkig is die van ons n sul.
wat erg ik moet er niet aan denken dat het met mijn poes gebeurd. ik heb met die warmte met de deur dicht gezeten. mijn poes is een keer aangelijnd op het balkon geweest en toen keek ze al steeds naar beneden. Ik kan ook geen gaas spannen er woont niemand boven mij. Ik hoop snel te kunnen verhuizen.
Aaahw arm dier! Wat zal hij bang zijn geweest vannacht in die hele vreemde omgeving Blij dat je hem terug hebt hoor! Ik raak gelijk in paniek als ik denk dat 1 van mijn 3 katten weg is.
kun je geen latten aan de muur eerst vastmaken, zodat je een soort stelling hebt. dus bv 2 palen naar beneden en daar latten aan vast maken en in de muur en daar kun je dan het gaas omheen doen. of bemoei ik me er nu te veel mee