Serious Request vind ik altijd een superevent rondom een goed doel! Respect voor de 3 in het Glazen Huis! Ik heb eigenlijk nooit gedoneerd, maar ik zag net dat je een hulppakket samen kan stellen onder andere met behandelingen voor kinderen tegen malaria. Dat vond ik wel een goed idee! Radio 3FM - Serious Request - Serious Request 2009
Wij luisteren het nu ook vindt het echt geweldig!! Ik heb de kerstzegels van 3fm gekocht en ga zeker nog doneren
Waar vind je dat over dat pakket?? Ik vind dat nl ook wel iets om over na te denken... Wist nog niet precies hoe we wilden gaan doneren miss dat dat een goed idee is
Wij hebben hem al bijna het hele weekend non-stop op 101 tv staan. Ik vind het ook zo'n goed initiatief! Heb nog niet gedoneerd, maar zal dat wel doen, als mijn loon weer gestort is. Ik heb tot nu toe eigenlijk ieder jaar wel gedoneerd.
Hier ook een echte fan!!! Respect voor de 3 dj's!!! Dus ook hier staat vrijwel de hele dag 101tv aan Vooral Gerard Ekdom vind ik geweldig om naar te kijken. Hillarisch af en toe! Ik doneer ieder jaar. Zit nu alleen nog ff te denken welke plaat ik ga aanvragen.
Ik vind dit echt een geweldige actie.. Hier staat de tv ook bijna non-stop op 101tv.. En ja wij gaan ook doneren als het salaris van Ingman binnen is..
geweldige actie, geweldige DJs! en in een geweldige stad dit jaar! vraagje: als je een nummer aanvraagt, wordt ie dan altijd gedraaid? wij hebben er 1 met een bijzonder verhaal dat er eigenlijk bij moet worden verteld. daarom gaan we eens kijken of we donderdag het huis kunnen bestormen !
Alle Liedjes worden volgens mij wel gedraaid en soms hoor je ook de verhalen waarom het liedje gedraaid moet worden.
aha.. idd, er is ook nog een week na de glazenhuisweek waarin requests worden gedraaid he? maar ons nummer moet echt, met verhaal en al, als verrasssing voor iemand, worden gedraaid.. dat gaan we eens even regelen! (als t lukt plaats ik de link wel )
Helemaal geweldig! Heb al een plaat aangevraagd en gedoneerd. Ook regelmatig even sms-en ookal zie ik nooit mijn eigen smsje terug hihi. Ben fan van Gerard Ekdom, hij is zooooo grappig!
Hier een heuse ZP-online collectebus: https://www.komzelfinactie.nl/Site/Pages/CollectionBox/View.aspx?ID=2303 Wie er iets kan missen... draag je steentje bij zou ik zeggen . Groetjes, Josien
Jahhhhhhhhhhh super!!!... hier non stop serious request!..... Heb al gesmst, liedje aangevraagt, net ff gedoneerd via de link van josien!... En bij de truck geweest!
Hey wat goed Josien! Ik had al gedoneerd,..had ik dat maar eerder geweten. Nou misschien doneer ik nog een beetje.
Jeej Serious Request kicks ass! Gerard Ekdom is echt een schatje. En ik heb tranen met tuiten gehuild met zijn Bert-jingle en zijn stukjes voorlezen in het Duits.
Oh ja, Gerard Ekdom.... Hij is zoooooo geweldig! En wat een enorme kennis van muziek zeg! Echt de smaakmaker in het huis.
Een paar dagen geleden kwam er een illusionist het glazen huis binnen. Hij zou in een afgesloten kistje de tussenstand hebben voor dinsdag. Hij heeft het dus voorspelt. Is daar ook al de uitslag van? Had hij het goed voorspelt?