weet je wat ik irritant vindt , als het van 1 kant komt zelfs met vriendinnen om wat af te spreken , en dat ze dan niet naar jouw komen ... Zal een vb geven jij vraagt steeds wanneer zullen we afspreken en diegene zegt niks terug , of misschien , of geen datum, of als jij kan kan zij niet , enzovoorts gek wordt ik ervan , dat zijn best veel mensen ... die dat vage hebben zeg het dan gewoon eerlijk ik kan niet heb geen zin in je, of weet ik veel dat hebn ik nog liever dan niet meer zwaaien of vaag doen ! jak! oja of mensen zeggen elke keer heb zo druk we zien wel ... aaaaaaaaaaahhh ben niet opdringerig , maar wil gewoon weten ja of nee voor een afspraak en wanneer dan ... dan weet ik waar ik sta en aan toe ben soms denken ze zelf dat ik zeeen van tijd heb omdat ik dan datums neerzet wanneer ik kan ?? van als zij vragen kan je dan en ik kan niet dan zijn ze gepikeerd ja halllooo En omdat je ze elke keer vraagt wanneer kan je dan doe ik alleen omdat ik het gezellig vindt , maar als de ander dat niet vindt zeg het dan dan gaan ze ineens geheimzinnig doen of je hoort niks meer of draaien hun hoofd om! en zeg dan gewoon nee liever niet of geen zin of verzin het maar ??? dat vindt ik knap lullig! tja het kan niet altijd van 1 kant komen, maar vind het echt niet leuk dat mensen zo doen! :x:x gr jmm
ps en ik hoop dat ik sommige mensen die dit lezen , die het ook wel eens doen ?? laten blijken dat het niet leuk is en dat ze dat ook niet meer doen , toon wel een beetje repect!
Ik vind het juist irritant om die dag om die tijd af te moeten spreken, doe ik eigenlijk nooit.. Meestal zien we wel en zien elkaar toevallig die dag of bellen gewoon ff of de ander wat te doen heeft.
Ik denk dat ik vannacht niet kan slapen hoor Ben er ook zo eentje, ik kan niet altijd ja of nee direct zeggen ik moet gewoon met veel dingen rekening houden dus tja als jij daar als vriendin zijnde niet tegen zou kunnen dan hebbie pech ... Klinkt hard maar het is wel de eerlijke waarheid.
mijn pa die ik elke dag zie doordat mijn vriend en ik carpoolen en dat hij dan ook nog in het weekend of savonds nog om onzin belt!! hoe bedoel je mij tot waanzin brengen... mijn vriend is het ook helemaal zat. denk ik; ow hij zit nu toch een weekend bij een tuthola in frankrijk, belt ie nog om niets! arg!!!! allemaal weer stress die ik nu ECHT er niet bij kan hebben zo moest er even uit
maaruh, volgens mij is er laatst een gal spuw topic geopend, misschien dat je daar je ei kwijt kunt ? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/377205-grote-gal-spouw-topic.html
Ik snap ts betreft afspraken maken vooraf. Wil ook weten waar ik aan toe ben. Aan de andere kant plan ik vaak ook niet iets op mijn dagen want dat zie ik altijd wel weer. Wat ik irritant vind is eh nou kan ff niets bedenken. Oh jawel mijn rusteloze benen als ik naar bed ga
Jij moet de GMT leren . GMT = Greek Maybe Time. Word je helemaal relaxed van. Daar afspreken is gewoon ergens gaan zitten en je ziet wel of iemand komt. Geen straf hoor lekker op terrasje en je realiseert je ineens dat hier in Nederland wel alles volgens agenda moet. Overigens, en ik hoop dat je me dat niet kwalijk neemt, maar zoals jij het hier neerzet zou ik daar de kriebels van krijgen en ook geen afspraak maken. Te demanding. Veel te veeleisend. Da's slechts mijn gevoel. Maar kan me voorstellen dat je vriendinnen dat ook hebben.
Bij ons staat de deur altijd open. Da's ook typisch Grieks. Geen gezeur. Wie langskomt is van harte welkom (paar mensen uitgezonderd uiteraard ) Overigens met mijn vriendin precies hetzelfde. Msn haar 2 minuten van te voren of ze thuis is en ga erheen. En andersom. Of ik bel niet en ga gewoon langs. Boeieh.
Nou mijn deur staat voor simmige mensen altijd op maar van sommige heb ik liever dat ze bellen zodat ik gewoon de telefoon kan negeren en dus helaas niet kan afspreken Omg ik ben echt een kreng
To ik snap je helemaal wbt afspreken. Heb hier ook wel eens het idee dat als ik 4 weken niemand bel ik ook niemand spreek dus. Ik ben altijd degene die belt. En als je dan iemand aan de lijn hebt en na een leuk geprek zegt ..we moeten snel een keer afspreken dan hoor je ... ja gezellig moetn maar eens afpreken ,ik bel je snel keer want kan nu nog niks afspreken. grrrr vind ik zo jammer Ben juist wel van de gezelligheid maar lijkt altijd of ik moet bedelen. Dusss dames als jullie zin hebben in een bakkie laat het maar horen hihi
Hoi dames, Hier is al een soortgelijk topic over. Deze sluit ik. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/377205-grote-gal-spouw-topic.html