Hey dames, ik wil voor mijn huwelijksreis naar Costa Rica graag een nieuwe camera kopen zodat we het goed vast kunnen leggen voor later Maar ik zie door de bomen het bos niet meer... Dus ik dacht misschien is er hier iemand met verstand van camera's die mij wat advies kan geven. Wat zoek ik: * Compacte camera, geen losse lenzen. * Hij moet snel een foto maken als ik op het knopje druk en dus niet 3 uur afstellen etc. * Hij moet heel goed kunnen inzoomen. * Filmpjes kunnen maken zou tof zijn maar is geen vereiste. * Max 350 euro. * Liefst met accu i.p.v losse batterijen. Iemand enig idee?
Wij hebben de canon sx200is. Erg fijne camera. Veel zoom, accu, maakt prachtige foto, compact en prettig in gebruik. Toch gaat er niks boven mijn Nikon spiegelreflex, niet compact, maar ik kan niet meer zonder.
Oke ik ga jullie opties even goed doorzoeken! Ik heb zelf wel een spiegelreflexcamera maar zie mezelf nog niet midden in het regenwoud een tas voor mn camera en apparte lenzen rond sjouwen als ik heel eerlijk ben
Ik heb een wat ouder model, maar jee wat een haarscherpe (macro)fotos. Moet zeggen dat ik hem na aanschaf (nou ja eigenlijk een kado van mijn man) van mijn nikon D5100 niet een keer gebruikt heb. Ik sjouw mijn camera echt overal mee naar toe!