Nog een tip posten in de plaatselijke verkoophoekjes op facebook. Ik kijk altijd goed rond. Aangezien ik elke dag in totaal dwars door het dorp fiets. Vorig jaar dus mensen ook de tip kunnen geven. Ik heb hem daar gezien. Helaas lukte het mij niet om te vangen. Maar ze hadden toen wel een richting. Ik weet hoe erg het is om je kat vermist te hebben. Een van onze katten vroeger thuis was wel vaker een paar dagen van huis. We mestten hem dan weer bij, verzorgden zijn vacht etc. Grote forse kater van zeker 5-6 kilo, prachtig beest, super lief. Maar hij is op een dag niet meer thuis gekomen. Een ander huis ? Of toch ergens een ongeluk gehad? Hij scharrelde veel bij de boerderijen rond. Was in staat om hazen, muizen, vogels etc te vangen. Ondanks een klein dorp hebben we hem helaas nooit meer gezien.
Ik haak nu pas in en wilde er net naar vragen. Wat verdrietig zeg dat ze nog altijd niet terug is Maar houdt hoop! Soms lees je de gekste verhalen. Zoals ik laatst nog deed over een kat die 10 maanden vermist was en die aan de andere kant van Nederland opdook. Of over een kat uit Zwitserland, die vermoedelijk mee was gelift met een vrachtwagenbestuurder en ook in NL opdook. Beiden weer herenigd met hun baasjes
Ja ze is gelukkig gechipt dus dat vind ik wel fijn, mocht ze gevonden worden weten ze gelukkig dat ze van mij is. Wij gaan alleen over een paar weken verhuizen naar een andere plaats 40 km verderop. Ik heb wat buren al ingelicht dat als ze haar zien dat ze haar toch moeten proberen binnen halen en ik haar dan zo spoedig mogelijk kom halen. Wil het ook nog vertellen aan de nieuwe bewoners. Maar dat maakt het wel lastiger allemaal ik laat haar niet graag achter