Goedenavond, Ik volg sinds kort de opleiding Verzorgende IG. En daar moet ik natuurlijk allemaal protocollen af laten tekenen. Zoals de ADL taken en de verpleegtechnische handelingen. Nu moeten wij dus als opdracht de protocollen ook nog uitwerken. Dus er een verslag overschrijven per protocol, daarna op stage het beoordelingsformulier van die protocol af laten tekenen en daarna nog een reflectie verslag erover maken. Nu vind ik het heel erg moeilijk om de protocollen uit te werken, en was ik benieuwd of er toevallig mensen zijn die ook die opleiding doen of hebben gedaan, en mij hierbij willen helpen. Zijn er mensen die ook protocollen hebben uitgewerkt, en mij die als voorbeeld willen sturen? Alvast bedankt.
Heb je geen uitleg met voorbeeld op school gekregen? Google wil vaak ook uitkomst bieden en wat ik zelf ook vaak doe een collega vragen die net klaar is met de opleiding. Suc6 met je opdrachten
De opdrachten zijn afgelopen jaar enorm veranderd. Ik hoef(de) voor elke protocol geen verslag te schrijven. Dit doe ik alleen tijdens een examen, maar dan gaat het om 1 handeling die ik dan uitgebreid uit moet werken.
protocollen kunnen per instelling afwijken dacht ik. dan heb je er niks aan om het over te nemen of om als voorbeeld te gebruiken. succes!